Největší množství kilometrů po Praze najezdily autobusy, a to 83,6 milionu. Téměř stejně pak ujely metro a tramvaje, bylo to 58,9 milionu, respektive 58 milionu kilometrů. Nejméně, a to 5,5 milionu kilometrů, najezdily vlaky, v jejichž případě šlo o meziroční pokles o 0,1 milionu kilometrů. U autobusů, metra i tramvají počty naopak oproti předloňsku vzrostly. Loni v prosinci začal z Palmovky do Miškovic jezdit trolejbus, počty cestujících v dokumentu nejsou samostatně uvedeny.

Přestože autobusy najezdily nejvíc kilometrů, lidé nejčastěji využívali metro. Vlaky podzemní dráhy svezly loni zhruba 338,14 milionu lidí, což tvoří 33,66 procenta všech cestujících. Druhým nejvyužívanějším prostředkem MHD jsou tramvaje s asi 315,44 milionu cestujících a třetí autobusy. Nejméně lidé využívali přívozy, svezlo se jimi 613 120 lidí.

Na území hlavního města bylo loni, včetně těch příměstských, 386 linek. Fungují tři linky metra, které loni doplňovalo 35 tramvajových linek, z nichž 26 bylo denních. Dále jezdilo 177 autobusových linek, z toho byl jeden trolejbus, doplňovalo je 124 příměstských autobusů. V případě metra a tramvají se počet linek meziročně nezměnil, u městských i příměstských autobusů stoupl v řádu jednotek. Do Pražské integrované dopravy (PID) bylo zapojeno rovněž 39 vlaků, sedm přívozů a lanovka na Petřín.

V případě veřejné dopravy okolo hlavního města, která spadá do PID, se zvýšil počet obcí, kam spoje PID zajíždějí, a sice z předloňských 1132 na loňských 1346. V PID bylo zahrnuto 576 železničních zastávek a jezdilo 441 příměstských a regionálních autobusových linek PID.

Co se týče počtu aut, ten se v loňském roce zvýšil o 40 800 automobilů na 1,258 milionu. Většinu z nich tvoří osobní automobily. Celkem po metropoli auta najezdila asi 22,8 milionu kilometrů, meziročně méně. Nejvytíženější komunikací byl stejně jako v uplynulých letech Barrandovský most. 

Fotogalerie
30 fotografií