Provizorní podpěry nyní podepírají most pouze ve dvou místech pod druhým a čtvrtým polem. „Pro zprovoznění mostu je nutno podepřít celé druhé a čtvrté pole,“ píše se v dokumentu. Po dokončení nových podpěr by se pod most měl vrátit obousměrný provoz tramvají. Teď jezdí pouze v jednom směru. Podpěry totiž stojí v části kolejiště.
Kdy přesně začne TSK finální podpěry budovat, zatím není jasné. Původně měly práce začít v úterý 15. ledna, TSK je ale odložila. „Harmonogram samotného podepření se nyní připravuje a budeme o tom v předstihu informovat,“ uvedla mluvčí TSK Barbora Lišková. Co bude s mostem dál, zatím není rozhodnuto, tedy jak dlouho bude podepřen, než bude opraven, či zbourán. O jeho budoucnosti město teprve rozhodne.
Na zhoršení stavu mostu v říjnu upozornila firma Pontex, která konstrukci monitorovala. TSK následně v noci na 24. října most navazující na magistrálu ve směru z centra uzavřela. Provoz byl několik týdnů zastaven i pod konstrukcí a přerušil se provoz tramvají z Vltavské na Hlávkův most.