Celé martýrium začalo v polovině března. Po zahájení rekonstrukce 670 metrů dlouhého úseku mezi křižovatkou s Trocnovskou ulicí a Tachovským náměstím ale zkolabovala doprava v okolních ulicích. Vedení Prahy 3 tehdy kvůli tomu kritizovalo postup TSK a magistrátu.

Tehdejší primátorka Adriana Krnáčová po kolapsu dopravy na Žižkově kvůli opravám Husitské ulice dokonce prohlásila, že Pražané jsou ohledně dopravy ale „zpovykaní“, za což se posléze však omluvila. Město se pak dohodlo se stavebníky, že v Husitské prioritně dokončí opravu silnice a chodníky dodělají později. Kvůli opravě Husitské pražský magistrát odložil i kompletní rekonstrukci Vinohradské ulice a dopravní podnik pouze opraví koleje v úseku mezi stanicemi Flora a Želivského.

Rekonstrukce Husitské pro nás byla jednou z nejvýznamnějších staveb letošního roku, a to nejen dopadem na dopravu v hlavním městě, ale i rozsahem a komplexností prací. Nově upravené zastávky, přechody pro chodce s dělicími ostrůvky, nové osvětlení, to vše doufám zlepší původně trochu nehostinné prostředí frekventované žižkovské komunikace,“ uvedl k opětovnému zprůjezdnění Husitské ředitel TSK Petr Smolka.

Fotogalerie
11 fotografií