Nová silnice by podle dokumentu měla vést z Jarova na křižovatku ulic Malešická a Na Jarově a následně podél stávající železniční trati přes areál nákladového nádraží. Urbanistická studie by měla trasu přesně navrhnout společně s plánovanou rekonstrukcí Malešické ulice. V plánu je také prodloužení tramvajové trati od nádraží směrem na Jarov.
Změny v územním plánu
Všechny plánované stavby je podle magistrátu potřeba koordinovat, v úvahu je nutné vzít i dokončení Městského okruhu, který povede přes Jarov a Malešice. Ohledně samotného nákladového nádraží nyní město dokončuje změnu územního plánu, která musí být schválena před tím, než se v areálu začne stavět. Podle podkladové studie, která ke změně vznikla, může oblast pojmout až 15.000 nových obyvatel.
Vymazlenou vilu v Praze na dobré adrese prodávají za 160 milionů: Schovává patro a zaparkuje tu šest aut

Areál kolem bývalého nákladového nádraží má zhruba 33 hektarů. Už roky se řeší osud prvorepublikové funkcionalistické budovy nádraží, které přestalo fungovat v roce 2002. Původně měla ustoupit výstavbě, po tlaku aktivistů však z demolice sešlo. Minulé vedení Prahy schválilo nákup nemovitosti od ČD za 662 milionů korun, odhady nákladů na rekonstrukce se odhadují mezi 1,5 a 2,5 miliardy korun. Stávající vedení magistrátu se chce domluvit se soukromníky či ministerstvem kultury na společném využití tak, aby město nemuselo samo platit rekonstrukci. V areálu plánují stavět například firmy Central Group či Penta Investment.