Vše začalo po poledni, kdy se žena ozvala poprvé. Nacházela se v obchodním v centru a řešila už po čtvrté neuznanou reklamaci mobilního telefonu a dožadovala se vrácení peněz.
„Vyjádření vedoucího prodejny ji evidentně neuspokojilo a na místo neustále žádala hlídku policie,“ řekla policistka Andrea Cejnková.
Stěžovatelka si umínila, že policie musí zasáhnout a sjednat "spravedlnost“. Policisté na tísňové lince se ženě snažili několikrát vysvětlit, že reklamace nespadají do policejní kompetence, ať se obrátí na Českou obchodní inspekci. Leč marně.
Neodbytná a agresivní
„Důchodkyně byla po telefonu velmi neodbytná, až agresivní. Na 158 pak volala opakovaně a to i přesto, že ji operační několikrát upozornil, že se již dopouští zneužívaní tísňové linky,“ popsala vývoj situace mluvčí.
Jenže žena se nenechala přesvědčit, že řeší problém na nesprávném místě. Naopak řekla, že bude volat tak dlouho, dokud ji prý dle jejich slov „tísňová linka nebude žalovat“.
Celou věci si nakonec převzali policisté z příslušného obvodního oddělní. Případ předají jako zlomyslné volání na telekomunikační úřad. Seniorce za její výstup hrozí v nejhorším případě pokuta až 200 tisíc korun.
VIDEO: Hlídka pomohla z kolony páru, který jel do porodnice
Policejní hlídka pomohla páru jedoucímu do nemocnice z kolony Policie ČR