Partners Banka získala licenci od České národní banky v srpnu loňského roku. Jde o vůbec první poradenskou banku na českém trhu, která propojuje moderní technologie s osobním přístupem finančních poradců Partners. Chytlavý Pokáčův refrén „Když neví kámoš, když neví mamka, poradí mi Partners Banka“ tak trefně vystihuje sponzorský vzkaz a banka ho plánuje dlouhodobě používat jako jingle. Čtyři jednotlivé sloky písničky pak slouží jako hudební podklad pro čtyři samostatné televizní reklamy, jejichž příběh se odvíjí od textu písně. Jedná se tedy o poměrně rozsáhlou reklamní kampaň, za kterou Pokáč dostal nemalý honorář. Čekali byste, že ho utratil za luxusní dovolenou nebo drahé auto? Kdepak! Úplně celou částku věnoval na charitativní účely! O jakou sumu šlo a co ho ke krásnému gestu vedlo, se dozvíte ve videu.

Partners Banka odstartovala reklamní kampaň 2. dubna s cílem zvyšovat povědomí o značce a zdůraznit propojení banky s finančním poradenstvím. Na slavnostní události vystoupil Pokáč jako hlavní mediální tvář kampaně a během večera se dražilo jeho podepsané modré ukulele na charitativní účely. Pokáčovo gesto inspirovalo Partners ke spuštění nadace Parťáci, zastřešující dlouhodobou charitativní činnost skupiny.

S čím přichází Partners Banka na trh?

Nová banka, propojující moderní technologie s osobním přístupem poradců, si pro klienty připravila tři balíčky služeb – osobní, partnerský a pro rodinu. Balíčky tvoří souhrn běžných a spořicích účtů, různých karet a platebních možností. „Náš přístup k účtům reflektuje poradenský přístup a životní cyklus klientů od jednotlivců přes páry až po rodiny,“ říká Marek Ditz, generální ředitel Partners Banky. Pro jednotlivce banka nabízí vedení běžného účtu a další služby zdarma, párům sdílený účet a možnost sdílení informací o financích. Rodiny uvítají možnost propojení účtů pro děti nebo teenagery nebo speciální verzi aplikace pro děti.  

Pro bankovní platby u všech balíčků platí, že jsou okamžité, navíc balíčky nabízejí některé mimořádné služby, jakými jsou například pauzování trvalého příkazu či služba „Drag and drop“ pro snadné přesouvání peněz mezi účty jedním přetažením v mobilní aplikaci. 

Zajímavé novinky jsou také u platebních karet. „Podporujeme virtuální platební karty. Ve fyzické podobě budou z recyklovaného plastu a jejich design si klienti budou moci vybrat z několika variant. Osobitý vzhled mají i karty pro děti a páry – dětské s různými obrázky křečka, párové se slovem LOVE,“ popisuje Marek Ditz. Samozřejmostí je jednorázová virtuální karta pro bezpečné placení, navíc s automatickým obnovováním po každém jednorázovém použití. Všechna nastavení služeb a limitů ke kartě včetně možnosti snadno změnit si PIN najdou lidé v Partners apce.  

Banka funguje tzv. mobile only, jediným nástrojem pro správu financí je tak aplikace Partners. V ní mohou klienti spravovat veškeré své finance uceleně a jednoduše na jednom místě. Spořicí účet nabízí Partners Banka s úrokem 6,03 % p. a. Účet si lze sjednat na pobočce banky, u poradce Partners nebo samostatně on-line.