Nekvalitní jídlo

Krokem číslo jedna – pokud se podniku nedaří podle předpokladů – by měla být kontrola kvality. Opravdu hostům chutná? Nemůže být chyba v tom, že jeden kuchař je špičkový, ale druhý jen sotva průměrný? Kvalita jídla rozhoduje o tom, jestli se k vám zákazníci budou vracet. Pokud tedy víte, že něco v této oblasti nefunguje na 100 %, snažte se to napravit co nejrychleji.

Špatně čepované pivo

Zavděčit se všem výběrem čepovaného piva je nemožné. Je ale spousta věcí, které ovlivnit můžete. Základem samozřejmě je, aby barmani uměli pivo správně načepovat. Za „podmíráky“ nebo půllitr bez pěnové čepice vám nikdo nepoděkuje. Správné a pravidelné čištění výčepových trubek by mělo být samozřejmostí. Podobnou péči jako pivo si zaslouží i káva a další nápoje.

Pivo načepované pod míru nebo s příchutí nevyčištěných trubek zákazníky rozhodně nepotěší.
Autor: Dotykačka

Nepříjemný personál

Číšníci a servírky jsou pro úspěšný podnik stejně nepostradatelní jako kuchaři. Pokud obsluha bude na zákazníky nepříjemná nebo si jich nebude všímat, jen těžko se vrátí, i kdyby jídlo bylo sebechutnější. Usměvavá a ochotná obsluha naopak dokáže vykompenzovat i to, že něco málo pro jednou nebylo stoprocentní.

Přestřelené ceny

Je-li v pořádku jídlo, pití i obsluha, pořád ještě nemusíte mít vyhráno, pokud si špatně nastavíte ceny. Z průzkumů vyplývá, že lidé jsou ochotní si za kvalitu připlatit, nicméně všechno má své limity. Pokud si nejste jistí, jestli máte ceny nastavené zdravě, určitě se vyplatí udělat si srovnání s okolní konkurencí.

Cena by měla odpovídat kvalitě i měřítkům daného regionu.
Autor: Dotykačka

Platby pouze v hotovosti

Možná ani netušíte, jak důležitý je tento bod. Pravda je ovšem taková, že vaši kuchaři můžou vařit sebelíp, obsluha může být sebemilejší, a dokonce i ceny můžou být lákavé, a přesto se zákazníci otočí už ve dveřích, pokud si tam všimnou nápisu „Přijímáme pouze hotovost“.

Řada lidí už dnes bankovky a mince vůbec nenosí. Moderní technologie jsou všudypřítomné a lidé chtějí platit kartami, mobily i hodinkami. Pokud jim v tom nevyjdete vstříc, prokazatelně se tím připravujete klidně i o čtvrtinu možných tržeb.

Řada lidí už vůbec nenosí hotovost. Chtějí platit mobilem, kartou nebo hodinkami.
Autor: Dotykačka

Dobrá zpráva je, že odstranit tento nedostatek je úplně nejjednodušší. Ideální řešení nabízí třeba pokladní systém Dotykačka, který společnost dodává rovnou s platebním terminálem. Praktický balíček „Dotykačka s platebními službami“ přináší hned několik zásadních výhod:

  • Zvýší se Vám obrat

Statistiky potvrzují, že uživatelům Dotykačky, kteří začnou přijímat bezhotovostní platby, průměrně vzroste obrat o 24 – 27 %.

  • Budete platit míň za pokladní systém

Za to, že svým zákazníkům umožníte platit bezhotovostně, vám Dotykačka jako jediná na trhu dá slevu na svou licenci. Čím víc bezhotovostních plateb přijmete, tím větší slevu získáte hned v následujícím fakturačním období. Ročně tak na licenci ušetříte až 4 320 Kč!

  • Vše bude fungovat

Jednodušší už to být nemůže. Pokladní systém i terminál od jediného dodavatele si dokonale rozumějí. Nečeká vás žádné složité nastavování, propojování ani administrativa. Vše funguje spolehlivě a ihned. A kdyby cokoli, vše vyřešíte s jediným dodavatelem.

Mít pokladní systém a terminál od jednoho dodavatele se vyplatí. Technologie si rozumějí, a ještě získáte slevu na pokladní licenci.
Autor: Dotykačka

  • Zrychlíte obsluhu

Ať už jde o příjem objednávek nebo placení, s chytrým pokladním systémem jde všechno rychleji. Objednávky se přes praktický tablet propisují rovnou do kuchyně, takže kuchaři rovnou vědí že „k řízku hranolky místo kaše“. Systém navíc nabízí funkci mobilní číšník, díky které si hosté můžou objednat sami a celý proces se ještě zefektivní. Nemluvě o placení, které je otázkou jednoho pípnutí.

  • Zjednodušíte si podnikání

V Dotykačce navrch automaticky získáte desítky praktických funkcí, které vám usnadní samotný provoz vašeho podniku. Ať už jde o naskladňování zásob, rezervace, nastavení happy hours nebo věrnostních systémů, či propojení na účetní systémy a mnoho dalšího.

Chytrý pokladní systém ušetří při provozu gastro podniku spoustu starostí.
Autor: Dotykačka