„Další chlap, co si ho honil v sauně. Dva jiní, kteří to viděli, a radši šli beze slova pryč,“ svěřila na sociální sítí X Lucie Hrdá, která do sauny chodí pravidelně už dva roky a tuto zkušenost má podruhé.
„Nejsem jediná, komu se to děje opakovaně, říkaly mi další ženy, že jim to ten stejný muž dělal taky. Ne každá holka má ale kompozici na to, ječet nahá na stodvacetikilového chlapa, jako ji mám já,“ popsala právnička s tím, že onanistu svým křikem vyhnala nejen z místnosti, ale i z celé sauny.
Pět let pro Cimického: Poškozené během soudu zvracely a kolabovaly! Jaká byla jejich reakce na verdikt?

To by ovšem měl udělat spíše personál sauny. Nic takového se ale podle jejích slov neděje. Místo bezpečného a zdravého relaxu je tak spíše potřeba mít se na pozoru před sexuálními predátory. „Je to ostuda Saunie, která odmítá tyhle chlapy vyvést a dát jim ban, protože my jsme je u toho neviděli, paní…“ zlobí se Hrdá.
Saunový svět navíc měl začít mazat dotazy nespokojených klientů a blokovat ty, kteří se na tento problém ptají. „Personál má velmi laxní přístup a neřeší to,“ uzavírá pro Blesk Lucie Hrdá.
Blesk se obrátil přímo na saunový svět a žádal vysvětlení. Podle Jaroslava Zonygy ze společnosti Saunia je popisované chování návštěvníků sauny naprosto nepřijatelné a v rozporu se zásadami a pravidly pro chování v sauně. „Bezpečnost a pohodlí našich návštěvníků i zaměstnanců jsou pro nás prioritou. Rádi bychom vás ujistili, že podnikáme kroky k zajištění bezpečného a příjemného prostředí pro všechny naše návštěvníky," slibuje za vedení Jaroslav Zonyga.
Pražský „fyzioterapeut“ u soudu kvůli znásilnění nezletilé: Jen promačkávám a hned jsem úchyl, bránil se

Provozní ředitel: Zasahujeme a voláme policii
V případě, že se personál setká s nevhodným chováním, okamžitě podle Zonygy zasahuje a spolupracuje s příslušnými orgány, pokud je to nutné. „Naši zaměstnanci pravidelně prochází prostory a při porušování návštěvního řádu situaci řeší. Pravidla chování v saunách máme viditelně jak u vstupu, tak na mnoha místech napříč pobočkami, stejně tak informace o konsekvencích takového chování. Pravidelně naše zaměstnance na řešení i takových situací školíme," popisuje dále.
Standardní postup je podle provozního ředitele nastaven tak, že v případě takovéhoto prohřešku dojde ke kontaktování policie ČR. „Zároveň do příjezdu policie chráníme potenciálně poškozenou/poškozeného a řešíme i zákaz dalších návštěv nevhodně se chovajících jedinců. V tomto případě paní Hrdá policii volat odmítla a požadovala od kolegů vykázání druhého klienta z prostor. Takto suplovat práci policie logicky ani nesmíme," dodává Jaroslav Zonyga s tím, že při počtu milion návštěvníků ročně, se s takovým chováním setkávají v několika jednotkách případů ročně.
Podle advokátky jde v případě volání policie o mylnou informaci. „Oni mi žádné volání policie nenabídli. Jen řekli, že si s ním promluví," kontruje k vyjádření vedení saunového světa Lucie Hrdá s tím, že na postup společnosti si po zveřejnění celé kauzy veřejně stěžují i jiné ženy.
Advokátka obětí Hrdá o kauze „Cimický“: Poškozené nám v kanceláři omdlévaly Pavlína Horáková, Lukáš Červený