17. říjen 2019
Svátek slaví Hedvika, zítra Lukáš

Snídaně, oběd a večeře podle Petra Havlíčka! Vzorový jídelníček na jeden den

/
  • 10. ledna 2019 ● 13:13

    Dali jste se v novém roce na hubnutí? Vyzkoušejte nový program nutričního specialisty Petra Havlíčka, který zahrnuje jen tři vydatná jídla denně. Přinášíme malou ukázku vzorového jídelníčku na jeden den. Další várku receptů najdete v tištěném Blesku už v pondělí 14. ledna.

  • 1.

    Snídaně: Chléb s rajčetem

    Sklenice vlažné vody se lžičkou medu a šťávou z poloviny citronu.

     

    Dva menší plátky celozrnného žitného chleba se 150 g cottage ve smetaně plus salát ze 2 větších rajčat s 1 ½ lžičkou olivového oleje.

     

    Dezert: 1 středně velké jablko

     

    Energie: 491 kcal

  • 2.

    Oběd: Bramborový salát s vejci

    Potřebujete: 3 malé brambory se slupkou, 3 vejce velikost M, jarní cibulku,  pažitku,  1 čajovou lžičku olivovového oleje.

     

    Postup: Brambory uvaříme ve slupce, zchladíme a nakrájíme na kolečka. Vejce uvaříme natvrdo, zchladíme a nakrájíme na kolečka. Pažitku a jarní cibulku nasekáme najemno. Vše společně zlehka promícháme a zakápneme olivovým olejem.

     

    Dezert: Pomeranč

     

    Energie: 589 kcal

  • 3.

    Večeře: Těstoviny s treskou a zeleninou

    Postup: 100 g vařených těstovin krátce zapečeme společně s rozmraženou a okapanou kořenovou zeleninou, na másle rychle orestovanými kousky tresky (80 g) a 20 g strouhaného parmazánu.

     

    Dezert: 25 g kešú (předem namočených)

     

    Energie: 528 kcal

ČLÁNKY ODJINUD

Dnešní horoskopy