1.      Dýchejte zhluboka!
Pokud jste přepracované nebo za sebou máte náročnou poradu a potřebujete si vyčistit hlavu, několik minut zhluboka dýchejte. Pět sekund se nadechujte, pak na chvilku zadržte dech a zhruba stejně dlouhou dobu vydechujte nosem.


2.      Naplánujte si přestávky!
Většina z nás se snaží pracovat bez ustání celých osm hodin, protože si myslí, že toho udělá víc. Opak je ale pravdou, postupem času produktivita klesá a hladina stresu stoupá, proto je nutné, naplánovat si během dne přestávky na protažení.

Autor: shutterstock.com


3.      Určete si priority!
Pokud máte několik projektů, uzávěrek či úkolů najednou, uspořádejte si, co je pro vás opravdu důležité a proč. Potom proberte seznam svých úkolů jeden po druhém a zaměřte se na ty, které mají největší význam a odpovídají vašim cílům.


4.      Nepropadejte panice!
Pokud trpíte záchvaty paniky před schůzkami s klienty, vedením nebo prezentacemi, zkuste snížit svou úzkost pomocí stisknutí těch správných akupresurních bodů.


5.      Zvyšte své sebevědomí!
Jestliže si zakládáte na tom, jak vás vnímají ostatní, stresuje vás to mnohem víc. Proto se soustřeďte na sebe a svou práci a názory ostatních kolegů ignorujte. 

V kanceláři trávíte přibližně 120 hodin za měsíc, což určitě není zanedbatelná doba… Proč si tedy pracovní prostředí nezpříjemnit? 

Hledáte nové zaměstnání? Ověřené nabídky práce naleznete na portálech www.jobs.cz a www.prace.cz.