Téměř půl roku už putuje doporučený dopis z irského Dublinu do České republiky. Oldřichu Koubkovi ho jeho syn odeslal loni 26. září a od té doby adresát na zásilku čeká. Marně. Obrátil se na Českou poštu i na ministerstvo dopravy a spojů. Kde zásilka uvízla a zda se důležitého dokumentu, který obsahovala, ještě někdy dočká, se nedozvěděl. "Mám už toho vážně dost. Zvyšovat poplatky umějí, ale poskytnout seriózní služby, to už ne," řekl. Vylíčil, jak se obrátil na pobočku České pošty v místě bydliště - v Brandýse nad Labem. Tam vyplnil formulář a pak se mnoho dní nic nedělo. "Nikdo mi nic nesdělil, nikdo se neozval. Urgoval jsem dopis, kde se dalo. Bezvýsledně. Přitom syn mi z Irska nafaxoval kopie všech potřebných dokladů a já je řádně vyplnil," tvrdil. Protože dopis mohl zabloudit už v Irsku, obrátil se jeho syn na irskou poštu. Sdělili mu ale, že s tím nemohou nic dělat, protože česká strana na jejich dotazy neodpovídá! Česká pošta dodnes neodpověděla ani Oldřichu Koubkovi. Mluvčí České pošty Ladislav Vančura k případu řekl: "Ať se klient obrátí s reklamací přímo na odbor kontroly na našem generálním ředitelství v Olšanské ulici v Praze 3. Pokud skutečně neobdržel žádné sdělení, budou z toho mít příslušní pracovníci dost velké nepříjemnosti. Čeká je postih podle vnitřího řádu." Zda se Oldřich Koubek dočká nejen dopisu, ale především důležitých dokumentů, které obálka ukrývala, nikdo netuší. Mluvčí pošty Vančura totiž připustil, že ročně mají až 15 tisíc oprávněných reklamací, mj. i na ztráty zásilek. Důvodem však někdy bývá i to, že si zahraniční odesílatelé pletou Českou republiku s Jugoslávií nebo Ukrajinou. Někdy zase putuje dopis do Prahy oklikou třeba přes Jihoafrickou republiku nebo Tchaj-wan.