Blesk vyvolal zveřejněním fotografie se »záchodovou« předvolební agitací České strany národně sociální pořádné pozdvižení.
Fotografie našich předních politiků s nápisy »Miřte výše!« nainstalované u pisoárů na toaletách v pražském metru, to je silné kafe. ČSNS se ale od celé akce distancovala. Potvrdil nám to včera např. šéf strany Jan Šula. Zároveň však uvedl, že plakáty na WC dosti dobře vystihují, co si naši občané myslí o našich vrcholných politicích."
Podle Šuly má akci na svědomí buď »někdo z neznámých příznivců, či naopak nepřátel ČSNS.« Asi nějaký záchodový fantom. Poslankyně Marie Machatá (ČSNS) nám řekla, že volební štáb ČSNS nezadal žádné agentuře ani jednotlivci tento typ nechutné propagace. Také pražská organizace ČSNS nám ve zaslaném stanovisku sdělila, že se od této akce distancuje a bude požadovat vyšetření celé kauzy.
Kdo to tedy má na svědomí? Volební agitka, propagující ČSNS, je k vidění na toaletách ve vestibulech metra na trasách A a B. Nepochybně musela přijít na pěkné peníze. Pod touto obrazovou kampaní je podepsána pražská reklamaní agentua HERA, s.r.o. Pronájem jednoho rámečku pro umístění inzerce u ní stojí v průměru 450 korun. Svého "záchodkového" klienta, který kampaň objednal a zaplatil ovšem agentura tají. Celou akci považuje za čistě obchodní záležitost. Blesk zjistil, že klient si plakátky dodal již vytištěné a pronajal si pouze reklamní plochu. Sám tisk plakátků s tvářemi politiků stál podle odhadu reklamních odborníků 80 až 100 tisíc korun.
Kampaň začala žumpou

(autor: )
Zpět
na
K »záchodové« předvolební agitaci se nikdo nezná, zadavatele však musela stát pěkný balík.