Brand manažerka, Kristína Cvečková, zastupuje projekt Kimbino ve čtyřiceti zemích, pro které má portál dohromady připravených více než 23 000 různých nabídek.

Kristína Cvečková
Autor: Kimbino.cz

Povězte nám, Kristíno, v čem vidíte největší přínos Kimbina?

Jelikož momentálně potraviny podléhají inflaci a navíc se rychle spotřebují, lidé za ně utratí spoustu peněz. Proto je třeba akce sledovat pravidelně, což je časově velmi náročné. Avšak díky Kimbino.cz (dostupná i aplikace) si můžete konkrétní produkt vyhledat a my vám ukážeme, které obchody ho nabízí ve slevě. Ve výsledcích uvidíte už jen konkrétní stránky letáků. Lidé tuto službu milují a dokonce nám píší děkovné zprávy.

No to je skvělé. Takže pokud to dobře chápu, tak jste něco jako vylepšená Heureka.cz?

(smích) Takto bych to nedefinovala. Nevnímame se jako konkurence a ani není naším cílem tomuto portálu konkurovat.

Momentálne si návštěvníci mohou prohlédnout, které produkty jsou v akci. Bude možné si je z Kimbina rovnou i koupit?

Ano, v české verzi Kimbina si momentálně můžete vyhledat produkt a zjistit, které obchody ho mají ve slevě. V nizozemské verzi máme už pár feedů, což znamená, že lidé si mohou prohlížet konkrétní produkty a také si je jedním kliknutím zakoupit přes partnerskou spolupráci. Samozřejmě plánujeme tento model rozšířit i do České republiky. Avšak momentálně se naši uživatelé soustřeďují na vyhledávání produktů / potravin, které si následně jdou sami koupit. Spíše je to o tvoření nákupního seznamu.

Nenašel jsem nákupní seznam integrovaný do vaší aplikace. Předpokládám, že i to máte v nejbližší době v plánu. Nebo se mýlím?

Máte pravdu, nákupní seznam mezi našimi uživateli velmi žádaný, a proto jsme se rozhodli, že jim jejich přání splníme.

Když jsem si o vás četl, dozvěděl jsem se, že se zajímáte o ekologii a to, aby projekt minimalizoval globální ničení pralesů.

Ano. Když jsme spouštěli portál Kimbino, začalo se do popředí dostávat téma ekologie a udržitelnosti. Akční letáky sice pomáhají lidem šetřit, ale každý si je prolistuje jednou, nanejvýš dvakrát, a poté je vyhodí.

Spousta z nich navíc končí v popelnicích rovnou, aniž by do nich někdo vůbec nahlédnul. Perfektním příkladem jsou bytové domy, kde papírové letáky často putují ze schránky rovnou do krabice, jejíž obsah se posléze vysype do kontejneru na papír.

Kdo si chce leták skutečně prohlédnout, může tak s námi učinit online – ať už přes webový portál nebo aplikaci Kimbino ve svém mobilu či tabletu. Získá tak přístup ke všem dostupným letákům a ještě k tomu bez použití jediného kousku papíru.

Kimbino 20. srpna oslaví třetí narozeniny, jakou cestu urazilo od svého založení?

Skoro bych nevěřila, že už to budou tři roky, co jsme Kimbino spustili. Myslím si, že prvním zásadním mezníkem po samotném spuštění portálu bylo vytvoření stejnojmenné mobilní aplikace, která umožňuje uživatelům komfortně sledovat letáky skutečně kdykoliv a kdekoliv.

Postupem času jsme se začali stále více orientovat na samotného uživatele a snažili se vylepšit jeho zkušenost na maximum. Vytvořili jsme seznam oblíbených obchodů, kam si mohou uživatelé přidávat řetězce, jejichž letáky chtějí odebírat – upozornění na nový leták dostanou jak v aplikaci, tak do mailu, pokud si tuto možnost zvolí.

Autor: Kimbino.cz