Jak jsme psali nedávno, Lancia Delta bude poháněna pouze přeplňovanými motory, které budou spojeny jedině se šestistupňovými převodovkami a to jak manuálními, tak robotizovanými či plně automatickými.
Nejprve bude Lancia delta k dispozici se třemi motory: 1.4 Turbo Jet s výkonem 120 nebo 150 koní a dieselem 1.6 Multijet o výkonu 120 koní v kombinaci s robotizovanou převodovkou. Z dieselů ještě později dorazí 2.0 Multijet s výkonem 165 koní a Twin-Turbo 1.9, který vyvine 190 koní.
Na závěr bude k dispozici benzínová jednotka 1.8 Di Turbojet s přímým vstřikováním, kombinovaná s klasickým automatem. Všechny motory splňují normu EURO 5.
Těšíme se na zjištění, jak bude v reálném světě fungovat systém TTC (Torque Transfer Control), který má podle Lancie nahradit samosvorný diferenciál. Spíše půjde pouze o lepší funkci protiprokluzu, ale uvidíme.
