Vypadá jako pěkná hračka. Jenže volant zbrusu nového monopostu Ferrari F2008 je spíš neuvěřitelně komplexní technologický klenot. Jeho výroba trvá desítky hodin a používá se při ní množství speciálně odlehčených materiálů včetně uhlíkových vláken, hliníku, titanu, oceli, gumy a umělé hmoty... Podívejte se sami, jak složité zařízení musí piloti F1 obsluhovat: Varovné kontrolky: Žlutá svítí při zákazu předjíždění, červená při přerušení závodu Neutrál: Při vjezdu do boxů přepne na volnoběh Akcelerátor: Při předjíždění se na několik vteřin zvýší maximální výkon (19 tisíc otáček) Nájezdový diferenciál: Před vjezdem do zatáček reguluje rovnováhu kol Protismykové tlačítko: Při smyku stabilizuje auto zpět do dráhy Zatáčkový diferenciál: Reguluje rovnováhu kol uprostřed zatáčky Tlačítko na přání: Každý pilot si individuálně navolí jeho funkci Výjezdový diferenciál: Drží rovnováhu kol při výjezdu ze zatáčky Automat na pití: Při zmáčknutí tlačítka dodá zařízení pilotovi lok z lahve Hlavní displej: Ukazuje rychlost, rychlostní stupeň a čas kola Přepínač: Mění na displeji údaje o rychlosti a času zajetého kola Omezovač: Limituje rychlost při nájezdu do boxů (na 80 km/) Regulátor vstřikování: Optimalizuje otáčky z důvodu šetření motoru i benzinu Rádio: Pilot je díky němu v kontaktu s týmem Regulátor pedálů: Řídí citlivost plynového a brzdového pedálu Modifi kátor: Vylaďuje různá další nastavení Míchač palivové směsi: Reguluje směšování kyslíku s benzinem Klimatický přepínač: Reguluje balanc pneumatik při různém počasí Servo: Reguluje citlivost zatáčení Přepínač: Mění údaje na dolním displeji Tlačítko na přání: Každý pilot si individuálně navolí jeho funkci Hlavní přepínač: Pilot může volit mezi dvanácti kombinacemi nastavení Dolní displej: Informace o tlaku vzduchu a další doplňkové údaje