Nejvíce se mluví o Crossoverech, tedy vozech na pomezí různých kategorií, ale bude i nástupce úchvatného roadsteru Z8 a jeho menší sourozenec. Mezi nadšenci i odborníky se už několik měsíců spekuluje, s čím vlastně BMW přijde příště. Mezi favority byl velký Crossover BMW V5 (někdy špatně překládaný jako F5). Mělo by jít o kombinaci velkého kombi a MPV, navíc s mírně zvedlým podvozkem. Zkrátka něco jako konkurent Mercedesu třídy R... který ovšem není zrovna nejúspěšnější. Mluvilo se také o oficiálně ohlášeném konceptu zvaném Progressive Activity Sedan (PAS). Designově by mohl vycházet z nedávno představeného BMW X6 a mohl by být nabízen ve verzi s pohonem zadních, či všech čtyř kol. Zdůrazněná silueta kupé má ovšem skrývat vysoce efektivně využitý vnitřní prostor a pod kapotou najdete systémy Efficient Dynamics, nebo dokonce hybridní pohon. Podle počítačových náčrtů se nám jeho karoserie zdá spíš jako kombinace kupé a kombi (nebo hatchbacku), ale i ta by si jistě našla své příznivce. V každém případě se teď zdá, že obě tyto možnosti předstihne BMW V3, vysoký kombík/MPV, založený na současné trojkové řadě. Veškerá potřebná technologie, například pohon všech kol X-Drive, nebo kompletní řada pohonných jednotek, je běžně k dispozici. A to není všechno, v souvislosti s trojkovou platformou se mluví i o dvoudveřovém kombi ve stylu "shooting brake", nebo kombinaci kupé a hatchbacku. Uvažuje se ale i o čistokrevných sporťácích - vedle nástupce Z8 by to měl být i maličký roadster Z2, založený na podvozkových dílech současné řady 1. Který z těchto návrhů nakonec dostane zelenou do sériové výroby, by se mělo ukázat v následujícím půl roce.