Dveře se otevírají proti sobě, zmizelo typické žebrování a světlomety i tvary auta nepřipomínají nic, na co jsme od škodovky zvyklí. Vision 7S mladoboleslavské automobilky ukazuje nový směr, kterým se značka vydává.

Do roku 2026 uvede na trh tři nové, výhradně elektrické modely a do roku 2030 by elektromobily v Evropě měly tvořit 70 % prodejů. „Třicátý srpen 2022? Za mě výjimečný den v historii Škody. Studií Vision 7S nabízíme pohled na budoucnost a životaschopnost značky,“ řekl Klaus Zellmer, od letoška nový šéf Škody.

Vision 7S

Studie ukazuje vertikálně usazené přední světlomety, obklopující širší a plošší masku bez žebrování. To naznačuje elektrický pohon. Sedm průřezů ve spodní části nárazníku zase terénní ambice. Při pohledu ze strany zaujal dlouhý rozvor a umístění klik napovídající použití protichůdných dveří. Neméně výraznými novými prvky pro značku jsou také masivní sloupek C nebo zpětné kamery ve tvaru T.

Zadní část zase motiv stejného písmene opakuje ve tvaru svítilen. Sedm průřezů najdeme i na zadním nárazníku. A pozor! Z kapoty zmizelo tradiční logo s okřídleným šípem a hlavní roli na ní hraje nápis ŠKODA.

Jak dál s logem?

V úterý představená novinka Vision 7S ukazuje, že nápis Škoda budeme vídat častěji než logo. Nový styl využívá i zcela jiné písmo, a protože háček ve jméně se špatně chápe za hranicemi, nově je integrován přímo do písmene S. I logo, které Škoda úplně neruší, jen upozaďuje, prošlo proměnou. Nově je symbol jednodušší, bez plastické 3D grafiky.

 

Video
Video se připravuje ...

Škoda Vision 7S SUV Škoda Auto

Fotogalerie
10 fotografií