Pravzor všech opravdu terénních aut prodělal další z mnoha jemných modernizací, které ho udržují při životě již od roku 1948. Že na tohle auto neplatí obvyklá měřítka, dokazuje už výčet provedených úprav. Žádné přetvarování nárazníků, světla z LED diod nebo montáž nejnovější generace aktivního tempomatu, kdepak. "Nový" Defender se pyšní takovými vymoženostmi, jako jsou motor 2,4 l se vstřikováním common-rail, šestistupňová převodovka nebo výkonnější topení a klimatizace. Land Rover i nadále nabízí pro svůj nejužitkovější model tři verze rozvoru a čtrnáct karosářských variant. Defender je v mnoha koutech světa jediným nebo převládajícím způsobem zajištění osobní mobility. Koneckonců, vzpomeňte si na film "Bohové musí být šílení." Jednoduchá konstrukce, zaručující vysokou provozní spolehlivost a snadné opravy v provizorních podmínkách, jsou pro uživatele v Africe či Asii důležitější než nejmodernější výdobytky automobilového průmyslu. Právě proto se Defender léta prodává téměř nezměněn. Každoročně si ho koupí na pětadvacet tisíc zákazníků, přičemž od začátku výroby před devětapadesáti lety Land Rover vyslal do nejzapadlejších koutů planety už 1 900 000 defenderů.
Land Rover Defender: facelift

Land Rover Defender
(autor: autoweb.cz)
Zpět
na
Nenechte se zmást - tohle moderní slovo má v případě off-roadové ikony dost posunutý význam