Spolehlivé, výkonné, prostorné a také poměrně pohledné. Takové je Subaru Legacy kombi, které jsme mohli otestovat po loňské modernizaci. Připočítámeli k tomu stálý pohon všech čtyř kol, redukční převodovku, tuhou karoserii, zdálo by se tohle auto být docela dobrou volbou na jízdy po zasněžených horských silnicích. Tedy, kdyby letos zasněžené byly. Modernizace nebyla velká (zvenčí je zřejmě nejvíce patrná ve tvaru letadla ztvárněná lišta nesoucí logo automobilky přes mřížku chladiče), přesto autu výrazně pomohla. Hlavně uvnitř už byl tvar a materiály na palubní desce poněkud out. Teď už by větší připomínky neměl mít snad nikdo. Středový panel je natočen směrem k řidiči a ovládací prvky jsou na něm umístěny tak, aby řidič neměl s jejich hledáním žádné potíže. Snad jen některá tlačítka kolem rádia by mohla mít větší rozměry. Potěší také kvalita a boční vedení sedaček a dostatek odkládacích prostor i pro cestující vzadu. Zavazadlový prostor je dostatečně velký i přístupný a pod ním jsou ještě menší schránky, do kterých lze ukrýt věci před pohledy zlodějů. I ve verzi se základním dvoulitrovým benzinovým motorem (vznětové agregáty stále Subaru nedodává) je s autem snadné jezdit pěkně svižně. Díky nízkému těžišti, které ovlivňuje plochý motor boxer a třeba také bezrámová okna, auto drží v zatáčce zvolenou stopu jako přibité a náklony karoserie jsou takřka neznatelné. Při vyšších otáčkách, které jinak auto miluje, je ale v kabině dost slyšet hluk motoru. Také se v takovém případě musíte smířit s tím, že za sportovní svezení zaplatíte větší obnos u benzinové pumpy.
Max. rychlost: 204 km/hod. Spotřeba: 9,0 l/100 km Zavazadlový prostor: 459 l Cena: 789 800 Kč
Plusy - skvělé jízdní vlastnosti - prostor pro cestující i zavazadla - zpracování interiéru Minusy - spotřeba paliva - hlučný motor ve vyšších otáčkách
