Úplně jiný design, úplně jiné karosářské díly a dokonce také jinou kostrukci zadní nápravy než hatchback má nová Honda Civic sedan. Ta v současné době rovněž přichází do tuzemských autosalónů. Jediné, čím může svého pozoruhodného sourozence připomínat, je přístrojový panel. Má rovněž dvouzónový panel s displeji přístrojů. Na palubní desce v tomto případě chybí startovací tlačítko - ke spouštění a vypínání motoru se používá klasicky klíček. Díky na svoji třídu obrovskému rozvoru (270 centimetrů při délce auta lehce nad čtyři a půl metru) je uvnitř pro cestující královský prostor, ovšem na druhou stranu se nabízí poměrně malý zavazadlový prostor. Ten má objem 375 litrů. Civic sedan se u nás bude prodávat pouze s jedním motorem. Tím je benzínová osmnáctistovka o výkonu 140 koní. Díky němu auto může jet i dvoustovkou a průměrná spotřeba by měla být 6,6 litru. Již základní výbava obsahuje téměř vše, co je potřeba pro komfortní jízdu a pocit bezpečí. Tudíž uvnitř najdete šest airbagů, automatickou klimatizaci, elektricky ovládaná okna a zrcátka a také rádio s CD. Na toto auto si připravte 539 900 Kč. Hybridní verze s motorem 1,3 a elektromotorem bude o 110 000 korun dražší.
Civic s kufrem je umírněnější

Oproti hatchbacku má nový Civic sedan jinou i přední partii
(autor: Radek Pecák)
Zpět
na
Do autosalónů právě přichází nová Honda Civic Sedan. Může se pochlubit jiným designem nebo dokonce jinou konstrukcí