Kůže a dřevo všude kolem, z volantu se šklebí obličej šelmy. Nízká karoserie, obrovská kola, zrychlení z nuly na stovku za 5 sekund. Zkráceně - jaguár. Konkrétně kabriolet XKR se čtyřlitrovým motorem o výkonu 300 kilowattů. Blesk měl možnost tuto šelmu s automatem provětrat. Na silnicích budí obrovský respekt, dokonce i vládní limuzína Audi A8, aniž bychom museli zablikat, poslušně vyklízí levý pruh dálnice. Na kvalitním asfaltu sedí jaguár jako přibitý, nezáleží na tom, zda jde o autostrádu či klikatou okresku. Pokud se však povrch změní na tradiční český rozbitý, dává sportovně naladěný podvozek vědět, že je radno ubrat plyn. Zvuk motoru je nádherný bručivý, ale snad až trochu moc utlumený. Naopak aerodynamický hluk ve vyšších rychlostech (až 250 km/h) je od plátěné střechy značný. Pokud nabídneme někomu svezení na zadních minisedadlech, neměl by se dotyčný těšit, ale spíše bát. Srovnat tělo alespoň průměrně vzrostlého člověka do miniprostoru se rovná takřka mučení. No, ale kdo by také nějaké spolucestující s sebou bral. Je přece jasné, že tradiční posádku tohoto auta tvoří mladý úspěšný gentleman a nádherná mladá žena.


