Kromě toho dali vozu kompletní karosářšký kit, ve výsledku tak je Z4 o 13 cm širší, sedí na dvacetipalcových kolech s pneumatikami vpředu 255/30 R 20, vzadu pak 305/25 R 20, pod kterými se zase pro změnu ukazují mohutné kotouče dvoupístkových brzd vpředu s rozměrem 365 x 32 mm, které dokáží vyvinout přetížení přesahující 1g. V barvách karoserie doladěný interiér z karbonu už jen podtrhuje tuhle divočinu, která si s sebou vozí rovných 450 koní. Zkrotit takové stádo na silnici pomáhá do značné míry i v devíti polohách nastavitelný podvozek, který je snížen oproti původní Z4 o 35mm. Sportovnějšímu nastavení ale odpovídají i pevnější stabilizátory. Z dalších změn pak už jen lze vyjmenovat třeba krátké řazení, dvě dvojité koncovky výfuků, podle zatížení motoru nastavitelný diferenciál zadních kol, originální zadní přítlačná křidélka, anatomické sedačky nebo volant potažený alcantarou. Stovku s touhle výbavou zvládnete za 4,5s a maximální rychlost přesahuje 300 km/h. Úpravce si svého vozu váží na 185 000 Euro, nepočítá však s výrobou...