Na posunutí možností Z4 nešel Hartge stejně, jako třeba konkurent Schnitzer, který třílitrovému šestiválci přidal kompresor a tak zvýšil jeho celkový výkon. Hartge se rozhodl ukončit všechny debaty o tom, kdo vytvoří nejsilnější Z4 a pod jeho kapotu umístil špičkový pětilitrový osmiválec z dosavadního modelu M5. Co dodat. Pod kapotou Z4 se tak náhle usadilo rovných 400 koní (294kW) a 500 Nm přenášených na zadní kola. Pokud se povedlo Hartgemu i slušně doladit podvozek a rozložení váhy, bude dost možná právě jeho Z4 nepřekonatelná. O tom, že to s její produkcí myslí skutečně vážně snad svědčí i záruka, kterou nabízí na tento vůz, dvouletá na motor, roční na celý vůz bez limitu najetých kilometrů. Hartge sice neudává hodnoty zrychlení jeho extrémního roadsteru, nicméně by neměl mít problém zdolat s ním stokilometrovou rychlost za 4,5s a bez omezovače si to uhánět třeba i 280 km/h. Více prozradí až testy...
Tuning: Hartge Z4

(autor: )
Konec sázek, výherce je už jasný. Stává se jím Hartge a právě jeho masivní úprava nového modelu Z4. Tato německá společnost si vždy dávala na úpravách mnichovských BMW hodně záležet, nicméně co předvedli dnes, nemá obdoby. Nabízí zákazníkům dost možná i více, než dokáže „emkové“ Z4, které bude představeno automobilkou BMW snad již zanedlouho.