Měl by přitom být pro automobilku na dlouhé roky jeden z nejdůležitějších modelů ve výrobním programu vůbec. Útočit totiž bude v našlapané nižší střední třídě. Svůj vzhled přizpůsobuje novým pravidlům u značky, do jisté míry tak snad jeho přední část může připomínat menší model C3 nebo koncept C-Airdream představený minulý rok na pařížském autosalonu. O pohon tohoto vozu se pak bude starat jeden z moderních dieselových motorů HDi s objemy 1,4l (92k/68kW), 1.6l (90 a 110k/66 a 81kW), 2,0l (136k/100kW) nebo benzínový 1,4litr (75k/55kW), případně ve dvou verzích nabízený 1,8l s výkony 100k (74kW) a 120 koní (88kW). Vůz by se mohl na trzích objevit již v průběhu příštího roku, zpočátku pouze jako pětidveřový hatchback, později i jako třídvěřové kupé...