Milovníky velkých a silných aut potěší i možností mít pod kapotou šestiválec o objemu 3,2 litru, který dává autu sílu, ale řidiče neobtěžuje žádným hlukem. Jeho 171 kW oceníte hlavně ve chvíli, kdy budete chtít rychle předjet, to vyrazí jako bold a dostane se z nuly na stovku i pod 10 vteřin! Tato verze se dodává pouze s automatickou převodovkou, která je důvodem vyšší spotřeby. Abyste se dostali pod 12 litrů, musíte se naučit mít velmi lehkou nohu na plynu a tak ho donutit řadit pomaleji… Pod deset litrů se Blesk při testu dostal jen při plynulé jízdě na dálnici,

Ve městě nebyla výjimkou hodnota kolem 14 litrů na sto kilometrů.
Auto se chová na silnici ne jako SUV, ale spíš jako velký osobák. Díky výšce samozřejmě cítíte náklony v zatáčkách, ale nemusíte se bát žádných extrémů. Co ale překvapí, je chvíle, kdy silnice skončí a vy se ocitnete v terénu. Podvozek má integrovaný rám a nezávisle zavěšená kola, pohon všech čtyř kol, možnost uzavřít diferenciál a k tomu všemu dostatečnou světlost na to, abyste se nedostali do úzkých. Díky tomu všemu projedete i náročnějším terénem, aniž byste museli znervóznět. Ke klidu dopomůže i asistent sjezdu z kopce…

Pokud si ale terénní jízdy zamilujete, budete muset investovat do speciálních pneumatik, na autě jsou ty, jejichž univerzální vzorek auto trochu omezuje.
Jistou nevýhodou auta je otvírání dveří kufru vpravo, což se kromě použití na vlastním dvorku jeví jako nepraktické. Protože je v nich vsazeno náhradní kolo, jsou také velmi těžké. Od prostoru v kufru také nečekejte zázraky – má jen 398 litrů. Sklopením – docela pohodlně proveditelným – druhé řady sedadel ale přijdete až k 1396 litrům, což už je slušné.

Interiér auta si nehraje na hogo-fogo, ale je účelný a dobře udržovatelný, sedadla jsou pohodlná a místa je opravdu dost i pro čahouna.

Plusy:
cena a výbava
terénní schopnosti
jízdní vlastnosti na silnici

Minusy:
malý zavazadlový prostor
pouze výškově stavitelný volant
vyšší spotřeba