Na světě se s tímto modelem Porsche 911 objevuje další RUF pro velmi spořivé a uvědomělé zákazníky.

eRUF Model A Concept má výkon 204 koní a masivní točivý moment 650 Nm, o kterém si mohou nechat obyčejná Porsche jen zdát.
Autor: autoweb.cz
Oproti prvním spekulacím o menším Caymanu nakonec RUF přeci jen zvolil větší 911, kam se baterií a potřebných doplňkových systémů vejde přeci jen o trochu více.

eRUF Model A Concept má výkon 204 koní a masivní točivý moment 650 Nm, o kterém si mohou nechat obyčejná Porsche jen zdát.
Autor: autoweb.cz
eRUF Model A Concept, jak se tento výtvor jmenuje celým jménem, má výkon 204 koní a masivní točivý moment 650 Nm, o kterém si mohou nechat obyčejná Porsche jen zdát. Díky velké hmotnosti 1910 kg, z čehož jen 550 kg připadá na baterie, se tento RUF rozjede na stovku za dlouhých 7 sekund a dosáhne na maximum 257 km/h. Ale i tak je to na první počin vcelku uspokojivé.
Energie putuje z lithium-iron-phosphate baterií, které jsou schopny vyvinout napětí až 317 Voltů a proud 480 Ampér. Po plném nabití, které trvá okolo 10 hodin, lze ujet skoro 300 km, čemuž pomáhá i propracovaný systém rekuperace při brzdění nebo ubrání plynu.

eRUF Model A Concept má výkon 204 koní a masivní točivý moment 650 Nm, o kterém si mohou nechat obyčejná Porsche jen zdát.
Autor: autoweb.cz
Zvenku byste skoro nepoznali, že se nejedná o obyčejnou 911, tedy až na to, že auto nemá žádný výfuk, zadní kryt motoru není žebrovaný a neuslyšíte ten charakterní zvuk šestiválce boxer.

eRUF Model A Concept má výkon 204 koní a masivní točivý moment 650 Nm, o kterém si mohou nechat obyčejná Porsche jen zdát.
Autor: autoweb.cz
RUF samozřejmě plánuje koncept zdokonalovat a to především co se hmotnosti týče, dojezd postrčit na 400 km a urychlit nabíjecí cyklus. Poté je ochoten nabídnout tento automobil i běžným zájemcům s plnou zárukou a všemi standardy, které RUF, úpravce vozů Porsche, svým zákazníkům poskytuje.

Autoweb
Autor: autoweb.cz