Marvel’s Iron Man VR - trailer Marvel Entertainment

Příběh Marvel’s Iron Man VR pro PlayStation VR se zaměřuje na pozdější období Tonyho Starka, v němž už jeho společnost Stark Industries nevyrábí zbraně masového ničení. Tony dokonce uložil zbrojní program Gunsmith k ledu a společnost mu dělá kromě milované rusovlásky Pepper Potts umělá inteligence Friday. Fandové komiksové předlohy se budou tetelit blahem, když uvidí ve VR headsetu staré známé včetně šéfa S.H.I.E.L.D. Nicka Furyho.

Po Iron Manovi jde Ghost

Jenže Tonyho nyní dostihla minulost a po krku mu jde záhadná maskovaná padouška Ghost, kterou znají fanoušci komiksů i z filmu Ant-Man a Wasp. Příběh je jednoduchý a všechny zvraty v něm lze očekávat. Přesto příznivce předlohy dokáže pobavit. Hlavním tahákem hry je možnost stát se Iron Manem a v tom tento titul skutečně vyniká. V supehrdinově brnění se naučíte létat, střílet i vykonávat další adrenalinové aktivity. A v luxusním sídle v Miami se projdete jako Tony v civilu!

Marvel’s Iron Man VR pro virtuální realitu PlayStation VR.

Ke spuštění hry je zapotřebí vlastnit nejenom konzoli PS4 a PSVR, ale také PS kameru a dvojici Move ovladačů. S jejich pomocí se brzy budete cítit jako Iron Man. Hra snímá vaše pohyby v drtivé většině případů dobře, jen párkrát to při mém hraní nebylo ideální. Jelikož jde však o titul, v němž létáte jako zběsilí a otáčíte se ostošest, bohužel ukazuje i nedostatky virtuální reality PlayStation VR. Několikrát jsem se zamotal do kabelu od headsetu.

Nudné mise i nepřátelé

I když je hraní za Iron Mana zábava, hra má k dokonalosti daleko. Shazuje ji repetitivní design misí a stereotypní nepřátelé. Za úkol máte obvykle v úrovních designovaných jako omezené arény nebo lineární koridory vše zlikvidovat a letět dál. Občas také musíte někam dopravit nějaký předmět nebo něco opravit. Náplň misí vskutku postrádá nápaditost. Úvodní úroveň v letadle je super, ale pak to jde z kopce. A co se nepřátel týče, ti dopadli ještě hůř.

Vyjma bossů se utkáte pouze s drony a tanky. A to je ve světě Marvelu, který nabízí celou řadu výjimečných postav včetně záporáků, vážně ostuda. Za úspěšné plnění úkolů dostanete vývojové body, kterými vylepšíte ironmanovskou zbroj. Získat veškerý arzenál je však zbytečné. Stačí najít výbavu, která vám vyhovuje, ať už to budou lasery, rakety nebo kulomet. Příběhových misí je ve hře celkem 12 a dohrání hry zabere zhruba 7 hodin. To není hodně, ale u dnešních akčních videoher jde o standard.

Dlouhé nahrávací časy

K dispozici jsou i vedlejší mise jako závody na čas nebo likvidace nepřátel, ale ty mě vůbec nebavily. Co se technického stavu hry týče, je to taková ta PSVR klasika. Textury nejsou moc kvalitní a viditelnost pokulhává. Na hru se však dá dívat bez pohoršení. Dabing, ozvučení a hudba neurazí, ale ani neoslní. Naprosto tragické jsou ale nahrávací časy, které trvají často i přes minutu. Marvel’s Iron Man VR je na chvíli zábava, ale celkově mohlo jít o mnohem lepší hru.

45 fotografií

Hodnocení Blesk.cz: 60 %

Hraní za Iron Mana ve VR je super