Mortal Kombat 11: Aftermath NetherRealm Studios

Brutální Mortal Kombat 11 neskončil nijak jinak než krvavě. Ochránkyně času Kronika byla poražena Liu Kangem, ze kterého se stal bouřlivý bůh ohně. Při souboji však byla zničena nejenom ona, ale i její magická koruna. Bez ní nemůže být stvořena nová časová linie. Na scéně se ale objevuje zrádný čaroděj Shang Tsung s podobou a hlasem Caryho-Hiroyuki Tagawy, který ho ztvárnil už v kultovním snímku Mortal Kombat z roku 1995 i v seriálu Mortal Kombat: Legacy.

Neobvyklé spojenectví

Společně s ním přicházejí i jeho neobvyklí spojenci – bůh větru Fujin a domorodý Američan Nightwolf. Ti věří jeho slovům o nutnosti vrátit se v čase a získat korunu před jejím zničením. Neochotně se přidávají i Liu Kang s Raidenem, který mu předal své schopnosti. Nikdo z nich však Shang Tsungovi nevěří a všichni očekávají, kdy je podrazí a vrazí jim kudlu do zad. Druhý příběhový režim Aftermath je skvělý, protože připomíná zmiňovaný film a nechybí v něm akce ani dějové zvraty.

Mortal Kombat 11: Aftermath pro PlayStation 4

Navíc Cary-Hiroyuki Tagawa jako Shang Tsung vyloženě září a krade si celou show pro sebe. Kromě něj si v Aftermath zahrajete i za Nightwolfa, Sheevu, Fujina, Sindel, Shao Kahna nebo Liu Kanga. Většina z těchto postav se v původním příběhu jen tak mihla, nebo v něm nevystupuje. Příběhový dodatek o pětio kapitolách vydá na asi 3 hodiny, což není málo. Zvlášť, když je tak zábavný, jak je. Navíc má dva odlišné konce podle toho, zda se přidáte na stranu dobra, nebo naopak zvolíte nadvládu zla.

Fujin, Sheeva a Robocop

Už v minulosti jsme získali díky placenému Kombat Packu nebo individuálnímu zakoupení hned šest postav. Jsou jimi zmiňovaní Shang Tsung, Nightwolf, dále Sindel a hostující kyborg Terminator s tváří Arnolda Schwarzeneggera. Řady bijců rozšířili také komiksoví drsňáci Spawn (dabovaný Kiethem Davidem) a Joker. Do party nyní přibyli tři noví bojovníci. Jsou to Fujin, čtyřruká královna Shokanů Sheeva a legendární ochránce zákona z budoucnosti Robocop.

Tomu propůjčil vzhled i hlas sám Peter Weller. Raidenův bratr Fujin je skvělým rozšířením nabídky bojovníků. Je rychlý, střílí z kuše, ohání se i mečem a jako bůh větru samozřejmě neovládá jenom obsah svých střev, ale také tento živel. Sheeva je velmi silná a zasazuje tvrdé rány. Její úchopy jsou smrtící. Poslední nováček Robocop, který se po komiksech a samostatné videohře opět utkává s Terminatorem, je pomalý a jeho chvaty nejsou moc překvapivé. Přesto mě jeho přítomnost těší.

Trefa přímo mezi nohy!

Když střílí protivníky do penisů, je to zábava. V den vydání Aftermath se také všichni hráči Mortal Kombat 11 dočkali rozšíření zdarma. Kromě menších vylepšení a vybalancování hry to jsou přátelství. Kromě explicitně brutálních a krvavých Fatalit můžete nyní poraženého protivníka rozesmát Friendshipem. Přibyly také čtyři nové arény. Dosud neviděné Kronika’s Keep a RetroKade (arkáda, která mění pozadí z prvních tří dílů) a staré známé Soul Chamber a Dead Pool.

Vrátily se také Fatality v arénách, což moc dobře uvidíte u kyselinového jezírka. Rozebírat pak grafiku nebo samotnou hratelnost smysl nemá, jelikož je stejná jako u Mortal Kombat 11. Tato hra je tak nyní konečně kompletní – obsáhlejší a zábavnější než kdy předtím. Hráči si mohou pořídit buďto jenom Aftermath (999 Kč), nebo kompletní Kollection (1499 Kč) či Aftermath + Kombat Pack (1399 Kč). Choose your destiny! Pro fanoušky je rozšíření povinností, i když není levné!

164 fotografií

Hodnocení Blesk.cz: 80 %

Příběhové rozšíření filmového ražení