Beyoncé rozhodně ví, kdy zaútočit! Zpěvačka se objevila ve vůbec nejdražším reklamním bloku v USA – během amerického Super Bowlu – v reklamě na telekomunikační společnost Verizon a různými způsoby se pokusila „zbořit internet“ – například letem do vesmíru nebo otevřením stánku s domácí limonádou.
To se jí nakonec skutečně podařilo... Rovnou totiž představila vydání dvou nových singlů, přičemž obal obzvlášť jednoho z nich k sobě přitáhl značnou pozornost.
Zatímco přebal singlu 16 Carriages je spíš retro a Beyoncé na černobílém portrétu zachycuje s mladistvým mikádem a černým kovbojským kloboukem na hlavě, obal písně Texas Hold ‘Em už vsází na o poznání pikantnější notu. Beyoncé na sobě má jen bikiny z kovových plátů, které zakrývají její intimní partie.
29. března má zpěvačce vyjít ostře očekávané nové album s názvem Renaissance Part II.
Pěvecká diva si vybrala k oznámení vydání dvou nových singlů nejsledovanější televizní přenos v USA. Letos ho podle dat televizní společnosti CBS sledovalo více než 123,4 milionu diváků, což je zatím nejvíc v historii, a padl tak i loňský rekord 115,1 milionu diváků.
Nedělní finále NFL sledovala Beyoncé i živě. S manželem Jayem-Z, dcerou Blue Ivy (12) a sedmiletými dvojčaty Rumi a Sirem nechyběli na stadionu v Las Vegas a na vlastní oči tak mohli sledovat triumf týmu Kansas City Chiefs.
Tyto celebrity pojí příbuzenský vztah, věřili byste? Videohub