Beyoncé rozhodně ví, kdy zaútočit! Zpěvačka se objevila ve vůbec nejdražším reklamním bloku v USA – během amerického Super Bowlu – v reklamě na telekomunikační společnost Verizon a různými způsoby se pokusila „zbořit internet“ – například letem do vesmíru nebo otevřením stánku s domácí limonádou. 

To se jí nakonec skutečně podařilo... Rovnou totiž představila vydání dvou nových singlů, přičemž obal obzvlášť jednoho z nich k sobě přitáhl značnou pozornost. 

Zatímco přebal singlu 16 Carriages je spíš retro a Beyoncé na černobílém portrétu zachycuje s mladistvým mikádem a černým kovbojským kloboukem na hlavě, obal písně Texas Hold ‘Em už vsází na o poznání pikantnější notu. Beyoncé na sobě má jen bikiny z kovových plátů, které zakrývají její intimní partie. 

29. března má zpěvačce vyjít ostře očekávané nové album s názvem Renaissance Part II. 

Pěvecká diva si vybrala k oznámení vydání dvou nových singlů nejsledovanější televizní přenos v USA. Letos ho podle dat televizní společnosti CBS sledovalo více než 123,4 milionu diváků, což je zatím nejvíc v historii, a padl tak i loňský rekord 115,1 milionu diváků. 

Nedělní finále NFL sledovala Beyoncé i živě. S manželem Jayem-Z, dcerou Blue Ivy (12) a sedmiletými dvojčaty Rumi a Sirem nechyběli na stadionu v Las Vegas a na vlastní oči tak mohli sledovat triumf týmu Kansas City Chiefs.

Video
Video se připravuje ...

Tyto celebrity pojí příbuzenský vztah, věřili byste? Videohub

Fotogalerie
68 fotografií