„Pro jednoho z našich klientů připravujeme takový větší projekt. Původně si náš klient přál, abychom jako moderátora oslovili Leoše Mareše. Před časem ale své přání zrušili a nyní chtějí Adelu Banášovou. Prý bude levnější a vtipnější,“ popisuje nový trend jednatel a spolumajitel úspěšné reklamní agentury B4U Miroslav Buchta.
Zatímco honorář Mareše za moderování akce se pohybuje nad sto padesáti tisíci, Banášová si prý říká okolo sta tisíc.
Ačkoliv je na Slovensku moderátorka SuperStar velkou hvězdou už několik let, v Česku o ní do začátku SuperStar věděl málokdo. To se teď ale změnilo a čeští klienti stále více objevují sympatickou slovenskou blondýnu, která se prezentuje kultivovaným moderátorským projevem a břitkým humorem.
Banášová tak začíná být pro Mareše, pro nějž jsou honoráře za moderování soukromých akcí hlavní částí příjmu, zřejmě největší konkurencí, jakou kdy v Česku měl. A to navíc v době, kdy se na Mareše z mnoha stran valí kritika, že už není tak vtipný, jak býval.
„Je pravda, že nabídek na práci z Česka mi opravdu výrazně přibylo,“ přiznala Banášová. Mareš však rezolutně odmítá, že by tahle skutečnost nějak nepříjemně ovlivňovala jeho vzájemný vztah s Banášovou. „S Adelou jsme si neuvěřitelně sedli a myslím, že jsme kamarádi. Nechápu, proč si pořád někdo myslí, že bychom mezi sebou měli mít nějaký problém," tvrdí Mareš.