Uvedení lifestylové značky Meghan Markleové nazvané American Riviera Orchard neustále provázejí nějaké komplikace. Někdejší hvězdička seriálu Kravaťáci, která ve svém pořadu hodlá „oslavovat radost z vaření, zahradničení, zábavy a přátelství“, ať už to pak v praxi bude znamenat cokoliv, měla být kvůli vzniku svého pořadu v kontaktu s různými gurmánskými profesionály. V současné době by snad už mělo být vše i natočené.

Jenže to zřejmě potrvá, než se na výsledný produkt diváci podívají. Podle zahraničních médií se dostane na obrazovky až zhruba za rok! Meghan přitom nezanedbává propagaci své značky. Ve stejný den, kdy se princezna Catherine (42) zúčastnila akce Trooping the Colour, což byla nejenom velká událost pro královskou rodinu, ale i její první veřejné vystoupení v tomto roce poté, co oznámila svůj boj se zákeřnou rakovinou, pokusila se Meghan získat titulky pro sebe, jako kdyby se snad pokoušela s Kate soupeřit.

Video
Video se připravuje ...

Meghan, vévodkyně ze Sussexu: Čím rozvedená herečka okouzlila prince Harryho Videohub

Manželka prince Harryho (39) totiž právě v tento den oznámila svůj další projekt - po džemech, které se dostaly jenom k několika pár vyvoleným celebritám, například ke Kris Jennerové (68), hlavě Kardashianovic klanu, nebo manželce zpěváka Johna Legenda (45) Chrissy Teigenové (38), se hodlá pustit do výroby psích pamlsků. Média však dala přednost Kate - i přesto, že dobroty pro chlupaté kamarády veřejně oslavoval už třeba bývalý hráč póla, herec a dobrý přítel Sussexských, Nacho Figueras (47).

Meghan sice ještě oficiálně neuvedla žádné své produkty na trh, její oficiální webová stránka však už nyní vyzývá uživatele, aby zadali svůj e-mail a připojili se k čekací listině. V nabídce by pak měly být třeba pomazánky, másla, omáčky, čaje a káva, sprchové gely, vonné sáčky, kosmetika, šampony pro domácí mazlíčky, psací potřeby a také knihy. Očekává se, že prodej Meghaniných produktů začne až poté, co Netflix konečně uvede její show...

Fotogalerie
81 fotografií