Romana Boukalová vstoupila ve známost díky své účasti v reality show Svatba na první pohled. Už tam bylo jasné, že o žádnou plachou květinku rozhodně nepůjde.

Svou image neústupné dračice se teď rozhodla vytěžit i finančně: fanouškům na instagramu představila svůj nový merch! Romana ukázala několik triček různých střihů a barev, které zepředu zdobí nápis „Jsem jaká jsem“ a přes celá záda je na ní zase motiv kočičky se vztyčeným prostředníčkem a roztaženýma nohama tak, aby odhalila svůj zadek. Jeden kousek vyjde na 500 korun. 

Zájemci se hned našli, vyzývavá kočka byla ale občas příliš i na ně. „Nebude i bez kočky?“ ptala se například jistá Tereza. „To bohužel zklamu. Chtěla jsem něco sarkastického,“ odpověděla jí Romana. 

Jiné zase odradil materiál. „Nápad supr, ale to tričko je od pohledu strašně průhledné, tenký materiál... Dám ho do sušičky a můžu ho vyhodit,“ posteskla si další zájemkyně. 

Za svůj nový byznys si ale Romana vyslechla i kritiku. „Jsem jaká jsem, a proto si upravuju každou fotku, jo, to dává smysl,“ vyčetla jí jistá Kateřina. Další zase neváhali rýpat, že se Romana zviditelnila jen díky reality show a prodávat vlastní trička jim tak přijde nemístné.

Samotná Romana si za tričky stojí. „Jsem jaká jsem. Pod tím si každý představí, co chce. Dle svého gusta. Dle mého názoru je to stručné, jasné a výstižné,“ uvedla merch. „Trička jsou z extrémně příjemného materiálu, nápis černý se třpytkami (vydrží praní bez problému),“ vychválila svůj produkt do nebes. 

VIDEO: Svatba na první pohled: Druhý pár před oltářem, první krize u prvního páru!

Video
Video se připravuje ...

Svatba na první pohled: Druhý pár před oltářem, první krize u prvního páru! TV Nova

Fotogalerie
41 fotografií