Že se reklamou na sociálních sítích dají vydělat neskutečné peníze, o tom nás už v minulosti přesvědčily zahraniční hvězdy, v čele s Kim Kardashian (38) a Kylie Jenner (21). Pomalu na to teď přicházejí i české celebrity, které začaly sociální sítě, převážně Instagram, zaplavovat propagačními fotkami na jejich „nejoblíbenější" kapičky, olejíčky, řasenky apod.

Jakmile má někdo na Instagramu přes 100 tisíc fanoušků, stává se okamžitě velice atraktivním pro různé společnosti, které je oslovují s propagací. Částky, které za „nenápadnou" propagaci známé osobnosti dostávají, se pohybují v desítkách tisíc, v závislosti na velikosti fanouškovské základny. Je to jednoduché, čím více followerů, tím více peněz. Za příspěvek tak můžou vyinkasovat i třeba 100 tisíc!

Expertkou v tomto oboru je zjevně Eliška Bučková (29), která reklamou na Instagramu pravidelně atakuje své fanoušky. „Říkám mu elixír mládí v malé lahvičce. Po celé dva měsíce jsem testovala kolagenovou kůru pro krásnější pleť a jsem naprosto nadšená! A já to mohu potvrdit, protože ten efekt u sebe vnímám velmi znatelně," přesvědčuje v jednom ze svých mnoha placených příspěvků.

Další profesionálkou je Andrea Verešová (38). „Kdo by nechtěl mít krásné, dlouhé a zdravé řasy? Objevila jsem sérum, které zaručeně funguje a mile překvapí! Už žádné umělé a nepřirozené nehty ani řasy," mudruje na Instagramu ve stylu Horsta Fuchse.

Pozadu nezůstává ani moderátorka Jasmina Alagič (29), která útočí na city. Zdraví je jednou z nejvyšších hodnot a já jsem ráda, že Vám můžu představit něco, co pomáhá zdraví, je to ekologické a určené pro každého," píše u svého příspěvku, ve kterém na fotce drží v ruce zubní kartáček.

Tyto tři „prodejnice" samozřejmě nejsou jedinými, které objevily kouzlo reklamy na sociálních sítích. Dalšími zdatnými obchodnicemi jsou například i Tereza Kerndlová (32), Kateřina Kristelová (39) nebo třeba Simona Krainová (45). Poslední jmenovaná ale na rozdíl od svých kolegyň alespoň propaguje produkty své vlastní značky.

Zatím se u těchto reklamních příspěvků objeví nějaký rýpavý nebo negativní komentář pouze zřídka, obdivovatelům našich hvězd to příliš nevadí. Dá se tak očekávat, že s reklamou na sociálních sítích se ještě pytel roztrhne.

VIDEO: Eliška Bučková: Signály ke svatbě nedávám. Vidíme se moc málo...

Video
délka: 01:12

Eliška Bučková: Signály ke svatbě nedávám. Vidíme se moc málo... David Turek, Aleš Brunclík


Fotogalerie
46 fotografií