„To nemohou myslet vážně. Vyparádili se jak maškary, aby si vystřelili z tisku. Až si tenhle cirkus odbudou, uspořádají obřad v normálních šatech,“ míní o modelech mistra kuchaře a jeho vyvolené v rozsáhlé internetové diskuzi přispěvatel s nickem premier.

Velkou část veřejnosti především zajímá, kde probírané kreace kulinářský osvícenec Pohlreich se svou Zdeňkou pořídil. Z dílny jakého návrháře tento úlet pochází, který butik je prodává. Chtěli jsme to zjistit přímo u ženicha, ale ten se pouze omezil na lakonickou informaci, že je s chotí koupili v Londýně. Až to vypadalo, že negativní kritiky na svůj módní vkus tento - sám o sobě velmi drsný - kritik ješitně neunesl. Zeptala jsem se tedy návrhářky Beaty Rajské, stylisty celebrit Filipa Vaňka, majitelky mediální agentury Media 2., Pavlíny Fechterové, co si myslí o tolik probíraných outfitech, v nichž se snoubenci oddali.

Fotogalerie
10 fotografií

Návrhářka Beata Rajská: „Svatební úbory novomanželů Pohlreichových vnímám jako japonskou záležitost. Docela by mě zajímalo, kde je pořídili. Myslím, že dobře vyjadřují volnomyšlenkářství pana Pohlreicha, jeho nechuť spoutat se konvencí. Nevím, v jakém prostředí se brali, jak k jejich módní volbě ladilo. A hlavně, já mám Zdeňka Pohlreicha ráda. Baví mě jeho humor, kuchyně, dar slova. To všechno mě v soudu ovlivňuje. Zrovna včera jsem v rámci pořizování vánočních dárků koupila jednu z jeho knih.“

Stylista Filip Vaněk: „Ptáte se mě, zda nevím, kde se takové kreace, jež měl pan Pohlreich se svou novomanželkou, prodávají. Stejně jako vy netuším. Nikde jsem nic podobného neviděl, ale to neznamená, že se nemohou tyto podivnosti prodávat na jednom z tržišť plném bizarností. Londýn je sice jednou z módních metropolí, ale není zárukou, že budete cool. Myslím, že pan Pohlreich si měl jako profesionál najmout stylistu. A neexperimentovat, tvořivost nechat v kuchyni. Vyhnul by se probíranému fiasku.“

Majitelka P:R. agentury Media 2, Pavlína Fechterová: „ O módě nemohu fundovaně mluvit. To, že byly modely pana Pohlreicha a jeho nastávající paní přinejmenším nestandardní, je jasné všem. A na každém je, jak si to podle svého vkusu zpracuje. Já jen mohu říci, že vyprovokovaly reakci, zaujaly a je v podstatě jedno jak. O to víc se o svatbě pana Pohlreicha píše. Na internetu, v denících... Budou jistě následovat týdeníky, společenské magazíny. Vždy se v rámci této módní story zmíní jeho nová restaurace u Bodamského jezera. Tak masivní reklamu by si mohl těžko dovolit. Takhle ji má zadarmo. No není to geniální?“