Spot začíná místo poutáním na pořad Ano, šéfe! poutáním na 'nový' pořad Pohlreichovy dobroty, což je jasné zamíření na konkurenční novácké Babicovy dobroty.

Pohlreich drží v ruce skleničku s vínem a hádá, co by v té sklence mohlo asi tak být. Čímž paroduje Babicův kulinářský styl žoviálního kuchtíka. Babica je totiž král improvizace a jeho hlášky 'když nemáte tohle použijte tohle, nebo to nahraďte něčím jiným" se už dávno zapsaly do diváckého povědomí. Například "Když nemáte limetu, dejte tam citrón", pobavilo tisíce lidí, nebo "Když vám nechutnají houby, tak je tam prostě nedávejte," je taky vpravdě vypečené.

Video
Video se připravuje ...

Pohlreich provokuje Babicu: Jirko, na naše přátelství TV Prima

Několikavteřinový spot pak pokračuje scénou s vínem, ve které Pohlreich polemizuje nad jeho kvalitou. "To vypadá na ročník 1996, s největší pravděpodobností stínila třešeň. Anebo je to vyčištěnej burčák u stánku s klobásama. Jedno, nebo druhý to bude!" Nakonec se Pohlreich líbezně usměje do kamery a prohlásí: "Jirko, tak na naše přátelství!"  A pozvedne vítězně sklenici.

Jenže na žádné usmiřování to rozhodně nevypadá. Tvůrci pořadu jen šikovně využili pošťuchovací války mezi oběma televizními kuchaři. Mluvčí TV Prima Jana Kocová k tomu jen dodala: "Je to standardní upoutávka na pořad Ano, šéfe!, kterou si vymýšlí samotní tvůrci pořadu."

Fotogalerie
3 fotografie