Dana sice v oblíbeném seriálu Velmi křehké vztahy končí, ale přiznejme si, že byl pro její kariéru zásadní. Přinesl Morávkové popularitu, masovou oblibu. A navíc vzpomínaná Andrea má podobný styl jako Dana, což je vždycky přínosem, protože divák si představitele s postavou častoztotožní.

Dana i Andrea zkrátka tíhnou k nevtíravé, doplňky dotáhnuté elegance s ženským apelem. A Dana rovněž přiznává, že miluje glamour spodní prádlo, župánky. Jejímu muži, úspěšnému muzikantovi Petru Maláskovi, by tedy mohl kdejaký chlap závidět...

Fotogalerie
3 fotografie

U Morávkové rovněž platí, že populární (jistý typ zosobňující) herečky si přijdou na své i v lukrativní reklamě. V případě Dany je to i francouzská módní značka UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3), která si ji vybrala jako českou tvář. Lidé ze zákulisí reklamní kampaně tvrdí, že volba Morávkové byla jednoznačná.

Lepší symbol by prý u nás nenašli: „Má správný věk, odpovídající image pro módu 1-2-3, která žhavé trendy zohledňuje v nadčasové poloze. Paní Dana navíc disponuje potřebnou ženskostí. Stačí málo a uděláte z ní typickou šarmantní Francouzku...“

Faktem je, že herečka dokázala takovou vizi splnit. Jistě i díky štábu odborníků včetně módní fotografky Lucie Robinson, která na Daně novou kolekci nafotila.

Tady prostě všechno klaplo a Dana se na pomyslném žebříčku módy zase posunula výš. „Ona tady fakt vypadá skvěle, klidně by mohla být první dámou. Pro mě je stejně dobrá jako Dáša nebo Carla Sarkózy,“ nechal se slyšet jistý (úspěšný a známý) manažer marketingu. A já musela souhlasit.