Jak si prostor pro práci nejlépe zorganizovat? Vedle kvalitního stolu a pohodlné pracovní židle potřebujete dostatek úložných prostor, díky nimž si vše přehledně zorganizujete. Někomu bude stačit jen stolní pořadač na dokumenty, jiný ocení pojízdný kontejner se zásuvkami a další bude potřebovat rovnou celý regál na šanony. Máme tipy pro každého!
Naše tipy:
- Otevřené regály jsou pro pracovnu praktické a levnější než klasické skříňky.
- Máte málo místa na pracovní kout? Situujte většinu úložných prostor na stěnu!
- Do industriálně laděné pracovny vybírejte kombinaci masivu a kovu. Případná patina není na škodu.
- Skandinávskému stylu bude sedět bílé lamino nebo bílá v kombinaci s dřevodekorem a také designově ztvárněný plast.
- V boho interiéru kombinujte bambus a kov.
- Dětem nejvíce sedne dekor přírodního dřeva, bílá nebo šedá. A stůl rozzáří pestrobarevné organizéry nebo papírové pořadače!
Skvělé vychytávky pro vaši domácnost najdete na našem Bazaru Blesk.