Po několika dnech plných chaosu se do Česka vrátili i poslední turisté, kteří kvůli rušení a přesouvání letů uvízli v Egyptě. Potíže odstartovaly už v pondělí, kdy let z Marsa Alam nabral výrazné zpoždění, což vedlo k dalším komplikacím. Některé spoje byly zrušeny, jiné se přesouvaly a cestující byli často odkázáni jen na kusé informace. Cestovní kancelář Blue Style se nakonec rozhodla ukončit spolupráci se Skyline Express Airlines a přesměrovat lety na Smartwings.
Poslední skupinka přiletěla ve středu večer. Před příletem letadla z Marsa Alam postávaly u příletového východu skupinky rodinných příslušníků, kteří čekali na jejich návrat do vlasti. V jednu chvíli, když se mezi přilétajícími objevila skupina turistů, se dokonce ozval aplaus.
O negativní zkušenost s cestovní kanceláří se po příletu podělil zlatník Tomáš Vrbka z Chodova v Karlovarském kraji, který se nakonec vrátil později, než plánoval. „No, probíhalo to tak, že se nám neustále měnily časy příletů a leteckých společností. Poslední varianta byla, že letíme ve 23:55 včera (v úterý pozn. red.), i když jsme věděli, že to není možné.“ Podle něj panovala v místě odletu naprostá dezorganizace.
„Delegát nám poslal SMS, že letíme dneska odpoledne, dneska večer dokonce, a pak přijel s tím, ať si toho nevšímáme, protože už se mezitím dvakrát vyměnilo letadlo.“ Komplikace spojené s odletem mu přidělaly problémy v práci. Jak ale dodal, let se Smartwing byl podle něho bezproblémový a považuje je za zachránce.
Lucie, dalších z cestujících, si prý vše musela zařídit zcela sama. „Komunikace s Blue Stylem byla katastrofální. Dávali nám zmatečné informace. Jednou to bylo, že letíme odpoledne, potom druhý den.“ Zároveň upozorňuje, že si museli zajistit vlastní ubytování. „Pokoje jsme si museli zajistit sami od hotelu. Hotel řekl, že prostě nemají smlouvu a že nám pokoje nedají. Takže někdo si je musel zaplatit sám. S tím, že ať si vezmou účtenky a že jim to potom proplatí. Někteří zůstali spát na recepci,“ popisovala.
Problémy s odletem měl také Petr z Prahy. „Původně odletět to mělo včera (v úterý pozn. red.) ve tři odpoledne, a ve chvíli, kdy jsem měl ve dvanáct vyjíždět, tak ten autobus nepřijel. Tak jsem volal delegátovi, ten mi hned řekl, že ten let se nebude konat, protože letadlo nepřiletělo ani z Prahy. Další let měl být někdy ve dvanáct, nebo o půlnoci. Po několika změnách mi delegát nakonec volal, že let bude až druhý den ve tři," popisoval. I přes zmatky a nejasnosti ohledně ubytování v hotelu situaci považuje za zvládnutou díky dobré komunikaci s delegátem, který ho informoval a zajistil mu ubytování. Petr však zvažuje požadavek na náhradu za zpoždění.