DISKUSE K ČLÁNKU

tijekwonborovy:
http­://www­.you­tube­.com/w­atch?­v=xQy­VrxsxN­0s&fe­ature=­rela­ted

(16. 07. 2010 10:11)

evelinazemlyna:Tahle reklama presne udelal to co melai kdyz je strasna, nesro­zumi­telna­...zau­jmula. Cim horsi reklama, tim je vice videt. Lidi to tam nalaka a kazdy si tam utrati nejakou korunku, i kdyz ve finale zjisti, ze nakoupil draz nez u konkurence a o to jde...

(16. 07. 2010 10:08)

petrpan:Přesně. Letáková akce ASKO: knihovna, ty a ty rozměry, barva folie.. sleva 30%, nyní jen za 599,- . Jdu kolem Jysku..ta stejná za 599,- v normální ceně. Už aspon rok. Všechno se vozí z Polska apod., řetězce si nasadí ceny.. Když vidím letáky s nábytkem, tak furt slevy-ale spíše fiktivní. Málo co je opravdu..

(16. 07. 2010 10:20)

jindraa:Mluvi se o ni, pise se o ni, vyvolava emoce a diskuse a O TOM TO CELE JE. Nelibi se vam ? Me take ne, ale rucim vam za to, ze o ni vi dnes vice lidi, nez o jakekoliv jine reklamne na cokoliv a to je hlavni zamer kazde reklamy. Podvedome vam zustala v hlave a urcite se vetsina z vas do toho obchodu s tou "desivou reklamou" zajde drive a nebo pozdeji podivat.... Ta,ta,ta,ta........

(16. 07. 2010 09:54)

zullinka:tak přesně takhle to je!!! všichni melou, jak je hrozná, ale vsadím se, že za zmínku o své firmě na Fcb a v nejčtenějším bulváru by každá firma dala plno peněz a vy jste prodejnu na nábytek dostali do očí všech a to zadarmo!!! První shlédnutí videa a bylo jasné, jaká to bude pecka...a je jedno jestli kladná nebo záporná! Těm, kdo ji vymysleli se teď budou hrnout zakázky a firma, která si tuto reklamu nechala udělat si mne ručičky.

(16. 07. 2010 10:48)

qqqq:Mentálně zdravý člověk si nenechá namluvit že potřebuje to co nu nakuká stupidní spot. Reklama ve formě bannerů je to nejhorší co existuje , dále reklama v TV. Pokud něco chci , hledám , mám kde . Na nettu . Ne praštěný spoty - ty český jsou superdebilní.

(16. 07. 2010 09:49)

hela12345:když jsem tu reklamu viděla poprvé,tak jsem si říkala,co je to za děsnou písničku s ***ta,to snad někdo nemůže myslet vážně. I příšerná reklama splní účel, název obchoďáku už se dá těžko zapomenout.

(16. 07. 2010 09:39)

mim33:Je to úspěšný spot. Na televizi skoro nekoukám (a vůbec ne na reklamy), přesto mne dostihla na internetu, kde se o ní diskutuje. Není důležité, jestli se člověku líbí, ale že se co nejvíc lidí dozví, že je nějaký XXXLutz.

(16. 07. 2010 09:35)

scoox:Presne tak ... to, ze to leze krkem pulce naroda je pro marketing obrovsky uspech. To, ze je protivna, to v lidech casem opadne - samotnymu je mi reklama take neprijemna, ale uz budu vedet, tak jako Vy vsichni tady, ze ****** a XXXL je nabytek.
To, ze je cistoskvouci pradlo nebo kamaradka s flekem od marmelady na bilem triku je po marketingove strance naprd ... ani nevim, na ktery konkretni praci nebo cistici - tudiz reklama neplni svuj ucel ...
Myslim, ze kdyz napisu - Ja uz nemusim, ja uz ho vidim ... tak si budete vedet oc jde :o)
preji prima patek

(16. 07. 2010 09:22)

petrpan:Mě ta reklama vůbec nevadí. A komu jo, může vypnout, přepnout telku.. Spousta lidí to snad ani neumí.. Jinak ji řeší všude, i na Facebooku-sen všech reklam.. Češi nadávají, ale jenom co otevřou, už "jedem mámo!" Já si zajedu dvakrát do roka do Ikea-a jen pro nějaký doplněk. Nebo vy snad měníte skříně, postele jednou za rok? Stejně nejvíc lidí je tam v restauraci.. Hogo fogo rodinky, co se přijely nažrat (bezedné nápoje apod.) Sedí tam a tváří se jak v Ritzu Podobně v McD-všichni k oknům, aby nás bylo vidět.. Hodně lidem ještě nedošlo, že se jedná o nábyt. market a v druhém případě o prachobyčejný bufet.. Ještě k XXXlutz-další víceméně šmejdy, co mají všude okolo-Mobelix, Asko atd. Děti, o tu skřínku se neopírejte, nebo praskne..

(16. 07. 2010 09:20)

sunlivka:mě ta reklama tedy vadí naprosto strašně a protože u televize v kuchyni vařím večeři a mám ji chválabohu blízko, tak se vždy když to má přijít ... hned vrhám po ovladači ...........musím se smát, když jsem ji viděla poprvé a upozorňuju že naposledy celou, a vzpomenu si na svůj výraz v obličeji .............já jsem hleděla na ten spot( byla tam ta mladičká blondýnka), opravdu s otevřenou pusou.........já jsem jí vůbec nerozumněla, asi to byl zpěv, nevím, rvaloo mi to uši, ale statečně jsem se dodívala do konce a pak jsem to trávila ještě dobrých 10min. ..........něco tak příšerného jsem ještě v životě neviděla snad kromě reklamy na "KÁJU"...... NEE, TYHLE DVĚ JSOU DLE MÉHO NEJHORŠÍ REKLAMY STOLETÍ SOUHLASÍM..........
ale závěrem musím se skloněnou hlavou říct, že od toho reklamy bohužel jsou, aby přitáhly pozornost, aby pobuřovaly ...............aby prostě prodaly své zboží a negativní reklama je taky reklama a možná ještě pro marketing lepší.............
ta ta ta ta ta ta ta taky přeji krásný víkend.........

(16. 07. 2010 09:34)

sunlivka:je fakt že obchod je v Praze a tedy určená pražá­kům.­...a­....na­toče­ná tak aby .......i ..........ten ....­....­..nej­blběj­ší pražák...........ji ....­....­....­...po­...ch­o...­....­..pi­l...­....­....­....­...
a to se myslím stalo...........

(16. 07. 2010 09:39)

hela12345:Ano,kvalita,to už je horší

(16. 07. 2010 09:35)

jajakoon:Je pro ně pochopitelná, tak co se čílíte?

(16. 07. 2010 09:20)

andycz:Tato reklama přece jenom slaví úspěch, lidé si o ní povídají, má stránky na facebooku , 200 000 shlédnutí na youtube.com... Ale je to přece blbost!!

(16. 07. 2010 09:04)

tomira:Nejdřív jsem si myslela, že to parodie jiného obchodu a na konci "vydávání zvuků" z úst celkem pěkné slečny, které s pojmem intonace nikdy ani nelaškovaly, se objeví něco závratného. Bohužel. Teď mi to jen rve uši a hned s reklamou na Brise one touch: "Maminko mě se chce KAKAT!!", kterou bohužel vždy slyším, když obědvám či večeřím a reklamou, kde někdo plive krev do umyvadla, bych je všechny 3 zařadila do souteže o Malinu roku pro reklamy. Můj žaludek by ovšem sledování všech těchto reklam před udělením případné ceny nemusel vydržet

(16. 07. 2010 08:55)

zullinka:jakkoliv jinak by ony slečny intonovali jinak, byla by ta reklama o ničem!!! věřte tomu, že to byly hodiny zkoušek, než se dostali všichni na přesně tuto intonaci...proč? To vám řeknou asi psychologové a profimanipulátoři s lidským myšlením, ale mimochodem pár mých kamarádů (inteligentních) se platonicky zamilovalo do té zrzečky! Prostě bomba hrozná reklama a být šéf ve firmě XXXL, tak tvůrcům posílám ještě navíc prémii!!! Klobouk dolů.

(16. 07. 2010 10:58)

lolapop: Když jsme u nechutného chlapečka, co chce ke Kájovi (kterému by každá máma musela dát na zadek, ne se usmát, jak nám ten kluk rošťačí) - stejně odporná je i reklama na cd Maxim Turbulenc, kdy s plnou pusou jídla zpívají Snídani v trávě. To se mi fakt zvedá žaludek.

(16. 07. 2010 19:37)

h007:Spousta lidí nechápe, k čemu reklama slouží. Pro upřesnění: Jakýmkoliv způsobem vpravit do diváka informaci, že existuje určitá firma či výrobek. Pokud je šílená a dokonce pobuřuje, je úspěšná. Když k této reklamě nepotřebujete obraz, je ještě účinnější. Myslím si, že šlo o to, dostat do povědomí široké veřejnosti informaci, že je na českém trhu nová společnost. To se povedlo. Ti, co jí nenávidí a považují ji za stupidní, se budou chvíli bránit, ale nakonec se tam pojedou podívat. Třeba za půl roku. A reklama splnila svůj cíl.

(16. 07. 2010 08:28)

gallaxi:Ano, tato reklama mě informovala o jakémsi obchodě- ale díky té reklamě, jsem se zařekla, že tam nevstoupím! Když pominu to, že to mám přes celou Prahu, tak už právě ta šílená reklama ve mě nevzbuzuje důvěru a mám pocit, že tam musí prodávat samý kraviny podřadné jakkosti. Takže opravdu nevstoupím..

(16. 07. 2010 09:17)
Zpět na Blesk.cz
Video se připravuje ...

Dnešní horoskopy