O melodii z reklamy XXXLutz "Spěchám v tempu, ta ta ta ta, k sortimentu, ta ta ta ta, XXXLutz, ta ta ta ta," se týden od prvního odvysílání rozpoutala bouřlivá diskuze. Na sociální síti Facebook vznikla skupina s názvem "XXX Lutz TaTaTaTa – nejhorší reklama všech dob", která má už více než 60 tisíc členů.
"Ta reklama na sebe sice upozorní, ale je nekvalitní v tom, že není rozumět, co se v ní říká," okomentoval reklamu pro Blesk.cz prezident Asociace českých reklamních agentur Pavel Brabec. "Je to adaptace nějaké rakouské verze a příliš se nepovedla. Spotřebitel sice po jejím shlédnutí ví, že tady nějaká XXXLutz je a že je to asi nábytek, ale už neví, co se tam vlastně říká," dodal Brabec.
Na Rakušáky to zabíralo
Zajímavé je, že rakouská verze reklamy byla podle zástupců firmy velice úspěšná. "Každý má jiný vkus," okomentoval mluvčí české pobočky XXXLutz Reiko Trojer negativní reakce některých českých spotřebitelů. Firma podle něj ale reklamu považuje za dobrou a míní, že na zákazníky zapůsobila.
O tom se nedá pochybovat! Na serveru YouTube má reklama na kontě téměř 200 tisíc zhlédnutí, což je na české poměry velmi slušný výsledek. Vzniklo i několik parodií. Jednu z nich si můžete prohlédnout i zde.
Co si o reklamě, kterou si po krátké době pamatuje snad každý, myslíte vy? Pište své názory do diskuze pod článkem.