Na pozitivním vývoji hospodaření se podle generálního ředitele pojišťovny Pavla Řeháka vedle růstu obchodu podílejí také opatření v podobě důsledného čištění pojistného kmene, řízení provozních nákladů a zaměření na prevenci pojistných podvodů. Pro Direct se za čtyři měsíce rozhodlo přes 10.000 nových klientů jak z retailu, tak také malých a středních podnikatelů.

Pojišťovna Direct, která s původní značkou nemá nic společného, se na český trh v roce 2015 vrátila podle Řeháka ve zcela novém kontextu. Jde o vícekanálovou pojišťovnu, jež nespoléhá pouze na on-line prodej, ale využívá i další kanály, jako jsou pojišťovací makléři a vlastní pobočky.

Původní pojišťovna Direct vstoupila na český trh v květnu 2007 s nabídkou pojištění majetku prostřednictvím telefonu a internetu. V červnu 2012 se ale z trhu zcela stáhla, důvodem byly podle tehdejšího vyjádření pojišťovny nepříznivé podmínky na českém pojistném trhu. Ty prý neumožnily docílit dostatečné velikosti a ziskovosti v přijatelném časovém horizontu pro vlastníka, britské pojišťovací skupiny RSA.

Triglav pojišťovna vznikla v roce 2000 z původní Všeobecné pojišťovny, kdy v ní její akcionář, mateřská společnost Zavarovalnica Triglav ze Slovinska, získala stoprocentní podíl. Působení pojišťovny v Česku se dostalo do nové fáze v říjnu 2014, když byla prodána tuzemské skupině VIGO Investments.