Na druhém místě se ve spotřebitelské kategorii umístila společnost Cetelem ČR se svou kreditní kartou. Třetí příčka náleží spořicímu účtu od ING Bank. Na druhém místě v podnikatelských produktech se umístil firemní běžný účet od Equa bank, třetí příčka náleží produktu Cetelem Auto.

"Konkurence na trhu finančních produktů začíná být stále vyrovnanější. Na tento fakt poukazuje i sílící vliv nebankovních společností a na druhou stranu postupně zvyšující se konkurenceschopnost klasických bankovních domů proti nízkonákladovým bankám," uvedl ředitel projektu Zlatá koruna Pavel Doležal. Podle něj je patrné, že lidé mají zájem o nové produkty, na druhou stranu je pro ně cena stále jedním z nejdůležitějších parametrů.

Soutěž Zlatá koruna produkty hodnotí v 16 produktových kategoriích Finanční akademie složená z více než 300 finančních odborníků. Výsledky jejich hlasování budou zveřejněny 26. května.