Výrazně roste počet zemí, ve kterých společnost zasahovala. V roce 2008 to bylo 95 zemí, v loňském roce jsme to bylo již ve 159 zemích. "Tento faktor nesouvisí pouze s růstem tržního podílu naší společnosti, ale také s významnými změnami v preferencích českých občanů pro jejich cesty do zahraničí. Ti nyní cestují skutečně do celého světa," uvedl Fuchs.
Situace na asistenčním trhu se značně změnila. K dominantním sektorům cestovní a automobilové asistence přibyl sektor domácnost a rodina a sektor zdraví. Především v domácí asistenci zaznamenala Europ Assistance dynamický růst. Nyní v ní eviduje více než milion pojistek.
Novou službou určenou pro obchodní partnery je IT asistence. Tuto službu mohou nabídnout svým zákazníkům například pojišťovny v programech domácí asistence. Program je určen i pro další společnosti, které jsou spojeny se službami pro domácnosti a rodiny, jako jsou například distributoři elektrické energie či plynu nebo poskytovatelé internetového připojení. Europ Assistance těmto klientům zprostředkovaně zajistí vzdálenou asistenci k PC, telefonickou asistenci, obnovu dat z PC, paměťových karet a dalších médií a konzultace při nastavení televizoru, přehrávače či mobilního telefonu.
Europ Assistance ČR byla založena v roce 2001. Postupně se stala jednou z vedoucích společností na trhu asistenčních služeb pro automobily a cestovní pojištění. Europ Assistance Group je součástí skupiny Generali a zajišťuje služby ve 208 zemích světa 8000 zaměstnanci, 400 lékaři a sítí 44 poboček skupiny. Skupina zajistí ročně více než 12,4 milionu asistenčních intervencí a odpoví na více než 62 milionů telefonátů. Založena byla v roce 1963 v Paříži jako první asistenční společnost na světě.