Cena Peugeotu 108 začíná na 223.900 Kč, na český trh má ale přijít později. Nejdražší je Citroën C1 se základní cenou 251.900 korun. Tu lze o 15.000 Kč Kč snížit protiúčtem za starý vůz. Základní verze C1 je navíc pětidveřová a s klimatizací. Za pětidveřové provedení se u 108 připlácí 5000 Kč a u Ayga 10.000 korun. Konkurenční mini vůz Citigo ze Škody Auto s litrovým motorem a třemi dveřmi je k mání od 186.900 Kč.

Vozy francouzských značek budou vybaveny buď tříválcem 1,0 litru o výkonu 69 koní nebo dvanáctistovkou s 82 koňmi. Aygo sází pouze na litrový agregát. Proti předchozí generaci jsou o dva až čtyři centimetry delší a zavazadlový prostor se zvětšil zhruba o tři desítky litrů až na 196 litrů. Novinkou je stahovací plátěná střecha.

TPCA v Kolíně vyrábí mini auta od roku 2005, od té doby sjelo z linky 2,4 milionu aut všech tří značek. Sériovou výrobu nové generace vozů Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1 firma oficiálně zahájila letos koncem května. Navzdory podmínkám na evropském trhu s automobily, které jsou stále nepříznivé, chce letos vyrobit přes 210.000 aut, což je ve srovnání s předchozím rokem o 14 procent více.