Dobrý den, jsem asi jedna z mála, jak to tak čtu, ale moje obchody na Aukru probíhají v pořádku. Občas někdo zaplatí pozdě, ale vše je o včasné komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím. Komu vadí platba předem, ať nakupuje na dobírku, to snad není takový problém domluvit. Zdravím a přeji hodně úspěchlů do budoucna :-) (Milena) 
Dobrý den, Mileno. Váš dotaz je určitě pozitivní, mě osobně velmi těší. Přeji Vám spoustu úspěšných obchodů u nás na Aukru (a nejen tam ;-)). Děkuji za všechny otázky, přišlo jich opravdu hodně. Ty, které jsem nestihl zodpovědět, najdete u nás na Aukro.cz, na diskuzním fóru. Loučím se s Vámi, hezký den. David :-)
když neco koupím od prodejce on zboží nedodá co se děje dál ? musím na policii nebo vse viřídí aukro ? (Tom) 
Tome, nejprve napište administrátorům Aukro.cz. Popiště celou transakci a my oslovíme tohoto prodejce také. Pokud se nám nepodaří s prodejcem situaci vyřešit, můžeme Vám garantovat vyplacení náhrady, a to až do výše 20 tisíc korun. Nutnou podmínkou pro získání této kompenzace je nahlášení celé věci na policii, se kterou Aukro úzce spolupracuje a úspěšně tyto ojedinělé případy řeší.
Proč nejsou rušeny aukce jasně porušující Obchodní podmínky Aukra, i když je na ně odesíláno upozornění opakovaně, denně, po dobu i několika měsíců? (Tigo) 
Zdravím Vás, Tigo262, určitě máte na mysli nějaký konkrétní případ, proto nás prosím informujte tak, jak to znáte - na fóru, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
Proč Aukro nereaguje na to,když kupující či prodávající dávají negativní hodnocení?V tomto hodnocení je přeci už náznak toho,že není něco v pořádku.Je pravda,že někdy lidé dávají negativ puze jako pomstu za to ,že ho sami dostalli,ale při větčím počtu negativů už by měl někdo ze strany Aukra kontrolovat tyto aukce a při náznaku podvodu účastníky odstavit.Zamezilo by se určitě mnoha podvodným transakcím.A to nemluvím o tom ,že jsou i tací,co si vzájemně přihazují a zvedají úmyslně ceny.Když to neprodají někomu cizímu, věc opět vrátí na Aukro i se stejnou fotkou.No nikdo to nekontroluje,tak proč ne.Jak to chcete řešit ? (Josef) 
Systém komentářů je jedním z klíčových nástrojů pro bezpečnost na našem portálu. Komentáře bývají mnohdy udělovány se zpožděním, po uplynutí určité doby. My však prodejce prověřujeme již při vystavení zboží. Nejrychlejší cestou, jak můžete Aukro informovat o svém podezření, je kontaktní formulář nebo diskuzní fórum. Všechny tyto podněty prověřujeme a spolupráce ze strany našich uživatelů je pro nás velmi přínosná a významná. Děkuji.
Proč technici Aukra a další pracovníci "podpory" ve skutečnosti nepracují? Odpovídají na otázky částečně, nepřesně, nebo pro jistotu vůbec, případně odpoví na něco, na co se nikdo neptal. Technici Aukra pak uživatele využívají jako betatestery, protože za poslední 2 roky NIC noého, co bylo halasně oznámeno a slavn vypuštěno, více či méně nefungovalo. To opravdu v Aukru pracují jen neschopní lidé? (Patrik Kříž) 
Zdravím Vás, Patriku, rád bych vyvrátil vaši domněnku. Pracovníci Aukro týmu samozřejmě pracují, současně je z naší strany dohlíženo na kvalitou odpovědí. Pokud jste i přesto měl jinou zkušenost, napište nám o tom.
Dobrý den, mám dotaz - kolik je vám roků? Díky a pěkný den přeji... (Petra Kořenková) 
Dobrý den, Petro, to je moje tajemství. ( ;-) 26).
je nesmysl, jak píše Michal, aby prodejce vozil vydražený předmět třeba přes půl republiky a ještě pořizoval videozáznam, ale že by se platby mohly posílat na Aukro a to by platbu odeslalo po dokladu o odeslání kupujícímu....to by byxlo velmi rozumné (Alena) 
Aleno, toto je velmi podnětná připomínka. Uvedený způsob platby je zajímavou možností, která může určitě napomoci ještě více posílit bezpečnost online obchodování.
Proč jsou účty těch, co mají negativy za nezaplacení vyhraného zboží nebo byli zablokovaní za podvody ( nezaslání zaplacené aukce, opakované navyšování ceny z dalších účtů ) po čase opět odblokováni ? Jak to, že to vysvětlujete tím, že z nich můžou být perspektivní uživatelé a je jim navíc ještě dovoleno po odblokování se mstít neoprávněnými negativy ? (Hana) 
Pokud se prodejce krátkodobě a dočasně dostane do potíží, ale následně po zablokování účtu vyřeší své závazky (zašle zboží, vrátí peníze, komunikuje se svými obchodními partnery i Aukrem, náležitě vysvětlí celou situaci), pak po zvážení můžeme dát prodejci šanci napravit svou reputaci. Takový uživatel je pak ale pod vyšším dohledem z naší strany. Komentář je možnost, jak každý uživatel může vyjádřit svou spokojenost s průběhem obchodu.
Dobrý den, chci se zeptat, jak Aukro ručí za nedůvěryhodného prodejce, který platbu přijal, ale neposlal. Děkuji. (Marcela) 
Děkuji za dotaz, Marcelo, pokud se Vám přímo tato situace stala, informujte nás o celé záležitosti, naši administrátoři Vám rádi pomohou. Samozřejmostí v těchto případech je garance vrácení částky, kterou jste za zboží zaplatila, a to v rámci tzv. Programu ochrany kupujících. Kompenzaci škody vyplácíme až do výše 20 tisíc korun.
Dobrý den, jak nás chcete přesvědčovat o bezpečnosti portálu, když naprostá většina běžných "vylepšení" po zavedení nefunguje? Proč nejsou akceptovány návrhy Superprodejců na zlepšení systému. věřte, že systíému prodeje rozumí lépe, než celý Aukro tým. Děkuji za odpověď ve smyslu, že vše funguje a navíc je to interní záležitostí. (Danouš) 
Dobrý den, Danouši, před zavedením například nové služby vždy oslovujeme vybranou skupinu uživatelů, Super prodejce nevyjímaje, a ptáme se na jejich názor. Rádi uslyšíme i ten Váš, zabýváme se každou připomínkou či nápadem, určitě nám napišzte například do našeho diskuzního fóra na Aukru.
Dobrý den, chtěl bych se pouze zeptat, zda když Aukro zablokuje uživatele např. z podvodného jednání, jestli si může založit další nick, na kterém by vesele pokračoval, anebo má Aukro tak chytrý systém, a podle IP adresy mu zablokuje i nový nick. Já tímto uživatelem nejsem, jen mám podezření, že již dříve odstavený podvodník si založil účet nový, na kterém si nasbírá nějaké pozitivní komentáře, a chvíli začne s podvody zase. S pozdravem a díky za odpověď Radek (Radek) 
Díky, Radku, za Váš dotaz. Těchto informací si velmi vážíme. Celou věc rádi prověříme, prosím, zašlete veškeré informace na naši zákaznickou podporu prostřednictvím kontaktního formuláře. Samozřejmě že bezpečnost Aukra zajišťujeme také sledováním všech nově registrovaných účtů.
Chtěla bych se zeptat, když dám kupujícímu na výběr jestli chce zboží poslat doporučeně nebo obyčejně a on si vybere obyčejnou poštu a balíček se ztratí, tak já mu musím vrátit peníze, ale co když balíček došel a on jen tvrdí že ne, aby dostal peníze zpět?A jelikož nemám v ruce žádný doklad, tak stím nemůžu nic udělat. Je to moje hloupost, že jsem to poslala obyčejně, ale vy byste to měli mít také nějak ošetřené. (Bára) 
Každý prodejce má na výběr mnoho způsobů zasílání zboží svému obchodnímu partnerovi. Pokud se Vám obyčejný balík neosvědčil, zasílejte zboží prosím doporučeně, případně osobní předání, jste-li ze stejné lokality.
dobry den, mluvite o ochrane kupujicich a ja zrovna jeden problem mam. Jedna se o Ticket#: 1538141 a stale se nemohu domoci pomoci. Predmet je evidentne nefunkcni, zaslal jsem i fotografie a stale dokola slysim , ze kdyz se nedohodnu s prodavajicim do 3 dnu, mam opet napsat. S prodavajicim podvodnikem se evidentne dle jeho odpovedi nedohodnu, ty maily mate taky, takze nac cekat stale dokola 3 dny? Jak chranite kupujici? Proc nelze predmet zaslat vam at posoudite funkcnost sami? (quasimodo) 
V Aukru se nejprve snažíme vše vyřešit smírčí cestou. Pokud prodejce celou situaci s Vámi nevyřeší, máte možnost využít program ochrany kupujích a získat tak své peníze zpět. Ve vašem případě - poškozeného zboží - polovinu zaplacené částky. Aukro figuruje ve věci pouze jako zprostředkovatel, nikoliv jako jedna ze stran transakce, proto nemůžeme funkčnost a stav zboží po doručení posoudit.
Dobrý den,mám prosbu.Přes Aukro,jsme si objednaly konferenční stolek,ten nám sice přišel,ale bohužel špatný,když jsem prodávajícímu hned volala,říkal,že tu chybu brzo napraví,je tomu už 4 týdny a stále jsme bez stolku,už nevím jak dál,pán pořád slibuje a kde nic tu nic..Prosím o radu,jak dál postupovat,peníze jsme mu hned když dovezl stolek daly.. (Jitka) 
Dobrý den, tento svůj dotaz prosím napište přes kontaktní formulář přímo administrátorům Aukra. Při osobním převzetí si vždy co nejlépe zkontrolujte stav zakoupené věci. Věřím, že vše společně s prodejcem vyřešíte k vaší spokojenosti.
Jak je možné, že podvodníkům byly umožněny další a další obchody bez zablokování účtu? Nikdo z kupujících se na Aukro neobrátil se stížností? Nebo byly obchody provedeny v tak krátké době, že Aukro nestihlo zareagovat? Nebo byly důvodem výše provizí z těchto obchodů...? (Pavla) 
Dobrý den, důvodem rozhodně nebyla výše provizí z těchto obchodů pro Aukro. Naprostá většina obchodů Vámi zmiňovaných prodejců byla učiněna ve velmi krátké době, zareagovali jsme na základě našich podezření nejrychleji, jak to bylo možné, ačkoliv to z Vašeho pohledu může vypadat jako dlouhá doba.
Dobrý den, na fóru Aukra se opakovaně řeší problém poštovné-balné. 1/Zajímá mne Váš názor na to, že si prodejci skutečné náklady poštoného a balného navyšují o 100,200 i více % .... 2/ co říkáte na záplavu aukcí plnou padělků? 3/ neměli by mít jak kupující, tak prodávající nárok na odstranění nepravdivých, lživých komentářů udělených většinou z pouhé msty? Neporušuje Aukro pravidla o ochraně osobnosti, když nechá bez povšimnutí komentáře byť oprávněně negativní, ale znějící : "Slečna je debilní kráva......."? "Pán má inteligenci vypuštěného bazénu......" a pod.? (Jitka) 
Ahoj Jitko. Co se týče poštovného a balného - tam bych Vás odkázal na bod Obchodních podmínek 4.2.4 "Prodávající je oprávněn navyšovat konečnou kupní cenu pouze o náklady související s doručením předmětu, v přiměřené výši odpovídající ceníku příslušného přepravce. Pokud se tak neděje, informujte prosím Zákaznickou podporu Aukra přes kontaktní formulář, děkujeme.
Z jakého důvodu nejsou jako na jiných prodejních portálech zveřejňovány důvody odstavení uživatelů. Proč admini mažou ve fórech upozorňování na podvodné přihazování na svých aukcích. Prokazatelné!!!  (Veronika Malá) 
Blokace uživatelského účtu může nastat z mnoha různých důvodů. Skutečně nevidíme žádný smysluplný význam v tom informovat o příčinách zablokování uživatelského účtu - ať už jde o neuhrazení poplatků, nebo např. závažné porušení Obchodních podmínek. Zjistíme-li, že se např. konkrétní prodejce snažil svou činností poškodit kupující, ihned jim zašleme výzvu, aby s ním obchod nedokončovali. Co se týče diskuzního fóra - to má jistá pravidla, která jsou zakotvena i v Obchodních podmínkách Aukra - mezi ně patří, že v diskuzi není povoleno upozorňovat na konkrétní aukce, či chování uživatele - k tomu je primárně určen kontaktní formulář, popř. funkce ověřit aukci. Nechceme, aby se z diskuzního fóra stalo místo, kde se budou uživatelé (např. i v rámci konkurenčního boje) očerňovat z "nekalých praktik", či tzv. podvodů - a mnozí z nich se nezamýšlí nad významem slova podvod a ihned tak nazývají např. zpoždění při odeslání zboží.
Proč z důvodu prevence nezakážete platbu předem a ještě k tomu na účet, aby se všechny platby dělali osobně (prodejce by dojel za zákazníkem). O transakci se dělal NEZPOCHYBNITELNÝ videozáznam. (Michal) 
V tomto případě se nejedná pouze o prevenci, ale v internetovém nakupování má každý zákazník na výběr. U dražších položek důrazně doporučujeme upřednostňovat osobní odběr, zcela zakázat platbu předem by byl velký krok zpět. Pro Vaši informaci naprostá většina transakcí probíhá na Aukru zcela bezproblémově a platba předem je nejčastější způsob, který nakupující využívají.
Proč Aukro neposílá registrační kód doporučeně do vlastních rukou? (Vladka) 
Aukro tento způsob ověření nevyužívá. Pro zajištění bezpečnosti využíváme aktivační kód spolu s dalšími mechanismy, které považujeme za účinnější.
Jak zaručujete pravost prodávaných věcí od fejků? Máte třeba na to nějaké experty? (Ivan) 
Dobrý den, zdravím z redakce Blesku. V oblasti plagiátů neustále monitorujeme nabídku vystavených aukcí značkového zboží a sledujeme „nově populární“ značky, u nichž je velká pravděpodobnost, že daný produkt bude imitován. Z důvodu padělků existuje na Aukru Program na ochranu práv – v jeho rámci aktivně spolupracujeme s několika desítkami zástupců ochranných značek. K rušení aukcí dochází na základě upozornění ze strany výhradních zástupců ochranných známek nebo ze strany uživatelů portálu Aukro. Dále jsou samozřejmě rušeny také aukce, které sice nejsou hlášeny ze strany výše uvedených subjektů, avšak v rámci pravidelné kontroly na ně administrátoři portálu Aukro narazí. Pokud tyto rovněž porušují práva duševního vlastnictví, jsou aukce z nabídky obratem stahovány.