Poznámka:
*KO: Ing. Radim Vedra, tel.: 556 312 270, Ing. Šárka Petrtýlová, tel.: 556 312 203.
Druh a charakteristika práce:
- zajišťování správy místního poplatku za obecní systém odpadového hospodářství
- zajišťování správy místního poplatku za psy
- vydávání platebních výměrů a předávání podkladů k zahájení exekučního řízení
- vydávání rozhodnutí na základě pozůstalostního řízení, vystavování platebních poukazů na vrácení přeplatku
- zastupování v rámci správy místního poplatku za užívání veřejného prostranství a v agendě povolování k umístění herního prostoru
Zařazení: úředník - požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru
Místo výkonu práce: Město Vítkov
Předpokládaný nástup: dle dohody po ukončení výběrového řízení
Pracovní poměr: na dobu určitou po dobu pracovní neschopnosti.
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Jiné požadavky:
- samostatnost a spolehlivost
- uživatelská znalost práce na PC
- výhodou řidičské oprávnění skupiny B
- výhodou praxe ve státní správě nebo samosprávě
- výhodou zkouška odborné způsobilosti při správě daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění
- orientační znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád ve znění pozdějších předpisů, orientační znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, orientační znalost zákona č. 186/2016 Sb., o hazardních hrách
Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, včetně dokladu o vykonání státní závěrečné zkoušky
- telefonní kontakt a e-mail
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle délky praxe (21 710-31 820,- Kč), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, a možnost přiznání osobního příplatku a odměny dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Zaměstnanecké benefity: stabilní zaměstnavatel, pružná pracovní doba
v souladu s Fondem zaměstnavatele:
- stravenky ve výši 120 korun
- příspěvek 800 Kč měsíčně na penzijní, důchodové nebo životní pojištění
- dary při pracovním výročí, dary při životním výročí
- jednorázový příspěvek na kulturu, sport, zdraví a vzdělávání
- 3 dny indispozičního volna
- příspěvky na pořádané zájezdy, podnikovou chatu a další
Uzávěrka přihlášek: do 30. 10. 2024; přihlášky doručené po tomto termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - REFERENT FINANČNÍHO ODBORU - SPRÁVA POPLATKŮ - neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.