ČSOB zasáhl výpadek: Lidé hlásili problémy s placením kartou i internetovým bankovnictvím

Bankovní společnost ČSOB v úterý odpoledne zasáhl výpadek několika jejích služeb. Podle mluvčího banky Patrika Madle se týkal internetového bankovnictví, bankomatů, terminálů a platebních bran. Před 16:00 podle něj ČSOB začala služby spouštět a klienti je mohou opět využívat
„Vážení klienti, v současné chvíli evidujeme výpadek některých našich služeb. Celou situaci monitorujeme a na odstranění vzniklých potíží intenzivně pracujeme. Děkujeme za trpělivost,“ uvedla ČSOB v prohlášení. V komentářích na facebooku pak uvedla, že určité problémy s prováděním plateb měla už v pondělí večer.
Kromě problémů s placením kartami na terminálech ČSOB a nefungujícím internetovým bankovnictvím lidé upozorňovali i na nefungují linku pomoci.
Pro výběr hotovosti ČSOB doporučila využít bankomaty ostatních bank. „Šlo o krátkodobý výpadek naší sítě bankomatů, platebních terminálů a částečně i internetového bankovnictví. Příčina byla interní a souvisela nejspíš s výpadkem datového centra. Všechno však ještě analyzujeme,“ dodal Madle.
Banka měla ve 14:00 zveřejnit hospodářské výsledky za první čtvrtletí, což kvůli technickým problémům odložila na později.
ČSOB je součástí mezinárodní bankovní a pojišťovací skupiny KBC, která aktivně působí v Belgii a zemích střední a východní Evropy.
zdravím, nepochybuji o tom, že je to již ostrá zkouška(údajně výpadek datového centra), v JBC n N odpoledne nešlo platit kartou v celém Centralu (býv. Jabloň) a spousta klientů ČSOB v blízké pobočce začala vybírat.