Málo se usmívali, tak jim zaměstnavatel rozdal smajlíky
V proslulém hotelu Thermal v Karlových Varech se zaměstnanci údajně málo usmívali, tak jim generální ředitel Mašata rozdal připínáčky se smajlíky. Dostali je úplně všichni – uklízečky i manažeři!
„Smyslem je, aby se navzájem na sebe usmívali host s obsluhou. Host vidí barmana se smajlíkem a rozesměje se. Stejně reaguje i barman. Je to psychologická podpora. Naším hlavním úkolem je usmívat se na sebe a hlavně na hosta. Nic více, nic méně,“ vysvětlil ředitel Mašata serveru idnes.cz
Mašata pro své zaměstnance objednal dvě stovky připínáčků. Někdo celou věc bere opravdu s úsměvem a celkově pozitivně, jiní to vidí jako nesmysl. „Představte si, že přijedete do nějakého hotelu a číšník vás bude obsluhovat se smajlíkem na saku. Když se neumí usmívat, tak se místo něj bude alespoň smát nějaký odznak. Něco takového mohou vymyslet jen děti z první třídy,“ nechápe bývalá kalkulantka Thermalu Hana Dvořáková.
Ředitel kritiku bere s úsměvem – prý se vždy najde někdo, komu se dobré nápady nelíbí. Nápad ale není z jeho hlavy – sám ho zažil na zámořské výletní lodi, kde odznáčky dostávali všichni bručouni. Ředitelova asistentka vše kvituje s úsměvem – lidé si odnáčků všímají a reagují pozitivně.
ten klaunský kostým byste mohl navrhnout jako stejnokroj třeba do parlamentu apod.