Děsivá teorie o osudu Boeingu 777: Únos kvůli čtyřem čínským armádním inženýrům a novému čipu?
Týden poté, co beze stopy zmizel malajsijský Boeing 777, se rapidně změnil směr a záběr pátrání po jeho troskách. Hledání se přesunulo z Jihočínského moře do rozlehlého Indického oceánu. Stejně tak se vyrojila další konspirační teorie, podle které někdo letadlo unesl kvůli přítomnosti čtyř špičkových čínských inženýrů na palubě, respektive jejich patentu!
Se zprávou přišel server.4key.net, podle kterého vědci a výzkumníci čínského národního vojenského programu Wang Peidong, Chen Zhijun, Cheng Zhihong and Ying Li nedávno nabídli americké firmě britského magnáta Jacoba Rothschilda patent na výrobu nového čipu. To dokládá i zaevidování patentu americkou administrativou.
Tatáž skupinka byla na palubě inkriminovaného letounu s označením MH370. Zmíněnou teorii o únosu s nadnárodním zájmem by podporoval i fakt, že o nalezení letounu se enormě zajímají právě Spojené státy i Čína. Ve Spojených státech navíc vyšetřování bedlivě sleduje i vojenské ústředí v Pentagonu.
Na zmizení je podivná zejména fyzická absence letounu na jakémkoli místě na světě, respektive jeho případných trosek. Navíc ještě den po únosu vyzváněly mobilní telefony některých pasažérů, což by naznačovalo, že letoun nehavaroval. Některá média rovněž v týdnu uvedla, že někdo úmyslně novináře mystifikuje „zaručenými“ zprávami, kde se let MH370 pohyboval, aby je vzápětí podobné zdroje vyvrátily.
Změna postupu záchranných jednotek přišla navíc přišla popud Američanů, i když Čína navrhovala jiný směr vyšetřování. Pentagon totiž uvedl, že má indicie, že se ztracený boeing zřítil do Indického oceánu. Do oblasti proto poslal bitevní křižník USS Kidd a letadlo s vyspělým monitorovacím systémem.
Čtyři hodiny letu
„Letadlo mohlo pokračovat v letu ještě čtyři až pět hodin poté, co zmizelo z radarů. To znamená, že od posledního kontaktu mohlo urazit i 3200 kilometrů,“ uvedl Pentagon.
K Američanům se nyní přidali také Indové, kteří své hledání rozšířili na oblast na západ od souostroví Andamany a Nikobary. Podle jedné z posledních verzí právě tam mohl boeing nakonec zamířit s záměrně vypnutými transpondéry, tedy rádiovými vysílač v kokpitu, které spolupracují s pozemními radary a satelity.
zs,nic nového, pád věží 2001 byl nadnárodní zájem, bezpečnost lidí? Na to neslyší, slyší na redukci populace a tam jich několik zahynulo, uvolnila se jízdenka " terorismus ", hurá na ně.