Úterý 23. dubna 2024
Svátek slaví Vojtěch, zítra Jiří
Zataženo, déšť 7°C

To je bordel! Po dálnici D3 se jezdilo jen 11 týdnů a už se frézuje!

28. června politici s velkou pompou stříhali pásku na otevření úseku dálnice. Auta po novém úseku dálnice dlouho nejezdila. Už nyní tam těžké stroje opravují asfaltový koberec.
28. června politici s velkou pompou stříhali pásku na otevření úseku dálnice. Auta po novém úseku dálnice dlouho nejezdila. Už nyní tam těžké stroje opravují asfaltový koberec.  (Autor: Blesk - Vlaďka Hradská a pro Blesk - David Peltán)
Autor: Vlaďka Hradská, lmk - 
20. září 2013
15:20

Politici se koncem června plácali po ramenou a připíjeli na otevření další části dálnice D3 u Tábora. Už teď se ale na tomto úseku nejezdí. Doprava je svedena do protisměru a stroje frézují asfalt. Špatně položený… Oprava bude stát okolo 50 milionů.

„Je to komedie. Kocourkov. Vždyť to nedávno otevřeli. Dělají si z lidí blázny,“ tak reagují řidiči, kteří za omezených podmínek projíždějí po nově otevřeném úseku dálnice. Stavební firma chtěla dodržet termín a položila asfaltový koberec těsně po povodních. Už tenkrát bylo zřejmé, že kvůli chybné technologii bude muset silnici opravovat! Na své náklady!

Jde o život

Řidiči navíc vůbec netuší, že projíždějí stavbou, protože celý nově otevřený úsek D3 nebyl zkolaudován. Podle mluvčí ŘSD Niny Ledvinové je to v Česku běžná praxe. „Dálnice je v předčasném užívání a za tu dobu se řeší vady, které se objevily. Na kolaudaci se čeká i rok,“ řekla Ledvinová.

Tato praxe však znamená hazardování s lidskými životy. U dálnice místy chybí plot, který by zabránil zvěři pobíhat po silnici. Situaci už řeší i policie. „Vyzvali jsme ŘSD k rychlé nápravě. V otevřeném úseku evidujeme už pět střetů se zvěří. Při zatím nejvážnější nehodě vjel do stáda divočáků kamion. Na místě zůstaly čtyři uhynulé kusy. Nechci domyslet, kdyby tudy jel osobní vůz,“ řekl policejní mluvčí Milan Bajcura.

honza1965 ( 20. září 2013 22:38 )

Jo, je to vopruz, zdržovačka, zrovna v úterý jsem tam jel... Ale když to firma opraví na vlastní náklady tak příště si dá víc majzla a bude víc bazírovat na kvalitě než termínu. Oprava firmu pří dráž než penále za nedodržení termínu, navíc způsobeného částečně povodněmi.

moiaza ( 20. září 2013 20:23 )

Velmi rád bych viděl pracovat /ano, pracovat!/ andrehoslawického.To by určitě bylo dílo! Už ho vidím, jak vše by bylo naprosto dokonalé. Takové mám nejraději. Kecat, kecat, kecat. Pracant teoretik. Těch u nás je jako máku.

moiaza ( 20. září 2013 20:19 )

To není bordel. To je totíž v tomto absurdiánu zcela běžné. V prosinci zbudou peníze pod podmínkou, že se musí ihned začít stavět. Rozkope se určitý úsek a do jara tam jsou jen semafory, které otravují motoristům život. Celý systém v dopravě je jeden velký chaos a zmatka. A ještě něco. Závratné tempo dělníků!

weigel ( 20. září 2013 19:33 )

Samozřejmě že za kvalitu Hitlerových dálnic neručil ředitel životy členů své rodiny, protože Německo bylo civilizovaný stát. Kvalita německých dálnic i těch jenž se těsně před vypuknutím druhé války začali stavět i na území protektorátu stojí na neustálé kontrole stavebního materiálu a odvedené práce což bylo standartem. Čeští dělníci na protektorátních dálnicích vzpomínají na to že tato práce byla velmi dobře placená. Výstavbu předválečných dálnic zastavila až válečná potřeba nedostatkové oceli.

1917 ( 20. září 2013 18:31 )

To je sestava coooooo.A jaký je rozdíl mezi touto bandou a komanči?Jen ten,že za komančů ta dálnice stála desetinu a vydržela alespoň 30let. Díky Klausi a modří ptáci, to bylo lepší si vystát frontu na banány.Tehdy na ně bylo ale dnes není ani na rohlík s mlékem!!!!!!!!

Zobrazit celou diskusi